Travlhed hos Royal Copenhagen
Hos Royal Copenhagen opleves der i øjeblikket en høj efterspørgsel på det danske porcelæn. Det giver produktionsmæssige udfordringer, lyder det fra administrerende direktør Lars Tandrup.
I et interview til Berlingske Business fortæller Royal Copenhagens administrerende direktør Lars Tandrup om udfordringerne ved det gamle, danske porcelæns popularitet.
Vi glæder os over, at vores produkter falder i forbrugernes smag. Men vi må også sande, at der er en samlet effekt af, at både de gode, gamle, klassiske stel og de nyheder, vi lancerer nu, begge rigtig populære i øjeblikket. Det gør, at vi rent produktionsmæssigt har lidt svært ved at følge med, siger han i interviewet.
Ifølge Lars Tandrup er det dog planen, at Royal Copenhagen vil fortsætte som hidtil:
Vi vil gøre, som vi har gjort de sidste 240 år, og forsætte med at have fingeren på pulsen og lancere det, som vi tror, forbrugeren vil glædes ved.
Lars Tandrup fortæller i interviewet, at Royal Copenhagen løbende justerer på kapaciteten, samtidig med at virksomheden prøver at forudsige forbrugerefterspørgslen så godt som muligt.
Du kan se hele interviewet her.