Strategi
Branchenyt

Instabox kommer til Danmark
Den 5. maj kom en ny spiller på det danske e-handelsmarked. Instabox åbner i første omgang i København - med forventning om udvidelse til resten af landet de kommende år. Størstedelen af pakkerne kan leveres samme dag, som de bestilles.
Branchenyt

Rosendahl Design Group køber Lyngby Porcelæn
I marts købte Rosendahl Design Group tekstilvirksomheden Juna. Forleden købte man også Lyngby Porcelæn for et tocifret millionbeløb. Muligheden bød sig, og Lyngby Porcelæn passer perfekt ind i vores strategi, så vi slog til, siger salgs- og marketingdirektør Charlotte Fly Andersen.
Branchenyt
Imerco har appetit på livet
Stoltheden over at være en del af Imerco er vendt tilbage i virksomheden. Vi har vendt et underskud på 18 mio. til et overskud på 83 mio. kr. på tre år, og vi fortsætter væksten og udviklingen af kæden, lyder det fra adm. direktør i Imerco Frederik Brønnum.
Udstyr

Design der gør hverdagen lettere
Siden begyndelsen af 1990’erne har en dansk virksomhed og et førende houseware brand fra USA arbejdet med en fælles mission om at gøre hverdagen lettere. Under begrebet ”Universal Design” udvikler og designer de produkter, der kan bruges af alle.
Branchenyt
Design denmark vælger ny bestyrelse
Designorganisationen Design denmark har valgt de bestyrelsesprofiler, der skal lede foreningen det næste år. Strategien er at udbygge en stærk alliance på tværs af designaktører.
Branchenyt

Coop oplever et stigende netsalg
Salget i Coops netbutik er steget med 60 procent i løbet af det sidste år. Det skyldes Coops nye strategi.