Nyt handelshus i interiørbranchen: Vi er som en agil speedbåd

Sig velkommen til en ny spiller på markedet: Pro-Vision er et brand-og handelshus, og bag det står rutinerede kræfter, nemlig Jakob Elmegaard Kristiansen og Christian Dam. Allerede nu præsenterer de en bred vifte af brands.

Innovative tøjklemmer fra U-Pro..

Det kan godt være, at virksomheden er spæd, men mændene bag Pro-Vision, Jakob Elmegaard Kristiansen og Christian Dam er nogle garvede herrer. Begge har nemlig mange års erfaring i isenkram- og designbranchen indenfor produkt- og konceptudvikling, indkøb samt salg – både på den nationale og internationale scene. 
For Pro-Visions direktør Jakob Elmegaard Kristiansen, der både har erfaring fra Coop, Imerco, Salling og Bahne, som blandt andet category manager, står det klart, hvorfor markedet har brug for Pro-Vision netop nu. 

Christian Dam..


”Vi fornemmede et behov hos kunderne, som vi følte, vi kunne dække. Vores mission er at skabe værdi. Derfor er det vigtigt for os, at vi kan agere lige så agilt som en speedbåd på havet, så vi bedst muligt kan navigere rundt og opfylde kundernes behov”, fortæller han.
Som en handelsvirksomhed og et brandhouse specialiserer Pro-Vision sig inden for produktudvikling, konceptudvikling, sourcing, agenturservice og distribution.

Jakob Elmegaard Kristiansen..


“Vi er meget bevidste om hele tiden at bringe værdi til vores kunder gennem vores erfaring og netværk. Derfor gør vi blandt andet en dyd ud af have erfarne agenter ombord. Vi har prøvet så mange ting, at vi kan sætte os ind i, hvordan kunderne agerer og i deres tankegang. Vi kan derfor tilpasse os fuldstændig målrettet”, siger Jakob Elmegaard Kristiansen. 

Fart på speedbåden 
Allerede nu har virksomheden flere brands under vingerne. Blandt dem er Il-Po, som ejes af Ilse Jacobsen og Poul Christensen og deres innovative tøjklemme. I 2015 præsenterede Poul tøjklemmen i Løvens Hule og Ilse Jacobsen investerede i muligheden. I 2016 kom så ‘klemmer, der holder’ på markedet.  
“Vi er de eneste i verden, der er distributør på denne innovative tøjklemme, der fås flere steder i norden, men også globalt”, siger Jakob Elmegaard Kristiansen. 


Også italienske Silikomart repræsenteres gennem Pro-Vision, der tilbyder en bred vifte af innovative bageprodukter med en funktionalitet og et design, som imødekommer behovene hos dem, der elsker at bage.
“Vi har oplevet en massiv interesse for Silikomart, hvor flere forhandlere har ønsket at få det ind i deres sortiment. Allerede nu kan man opleve mærket i blandt andet Kop & Kande og Magasin”, slutter han. 
Pro-Vision har hovedkontor i Ølstykke med showroom og kontor.

Relateret indhold

27.03.2024Designbase.dk

Det er OK at markedsføre ”PFAS-fri” og ”ikke tilsat PFAS”

27.03.2024Designbase.dk

Ambiente 2024: De bedste gaver er bæredygtige

25.03.2024Designbase.dk

Virksomheders viden om materialer skal boostes

22.03.2024Kop & Kande

Sponseret

Kop & Kandes årsresultat 2023

22.03.2024Designbase.dk

Skal jeg holde lukket på forårets helligdage?

21.03.2024Designbase.dk

Hübsch har deltaget i et kartel

21.03.2024Designbase.dk

Bolia får nyt logo

21.03.2024Designbase.dk

For få søger ind på erhvervsuddannelser

Jobmarked

Se alle

Hold dig opdateret med designbase.dk

Bliv en del af design- og interiørbranchens eksklusive fællesskab. Få indsigt i de nyeste produkter, trends og tendenser, spændende interviews, temaer, unikke jobtilbud og spændende events.

Se flere temaer

Events

Se alle

Copyright 2023