Ny salgs- og marketingschef hos Ib Laursen

Ib Laursen har fået en ny salgs- og marketingschef.

Ib Laursen Aps har per 1. juni 2014 ansat Thomas Ewald som salgs- og marketingchef. Ansættelsen er sket for at styrke og udvikle Ib Laursens position som en af Skandinaviens førende trendsættere inden for brugskunst og interiør/exteriør. 

Thomas Ewald medbringer erfaring i forretningsudvikling fra tidligere ansættelser i kæde- og produktionsled og vil således være en central brik i det videre arbejde med at fortsætte Ib Laursens positive salgsmæssige udvikling.  Thomas Ewald indgår desuden i ledergruppen hos Ib Laursen, ligesom han bliver en del af Ib Laursens stærke salgsteam, hvor han sammen med sælgere og agenter vil være med til at udbrede kendskabet til Ib Laursens unikke produkter inden for Nordisk Homestyle.

Relateret indhold

19.04.2024Designbase.dk

Virksomheder står alene med udfordrede lærlinge

19.04.2024Designbase.dk

Gratis klimarapportering er nu standard for store events i Bella Center

18.04.2024Designbase.dk

Ny ungdomsuddannelse kan skaffe flere unge til erhvervsuddannelserne

17.04.2024Designbase.dk

Engros- og detailhandlen lægger an til blød landing

17.04.2024Designbase.dk

Færre konkurser i Danmark, mens Sverige stadig er ramt

17.04.2024Designbase.dk

ESG skal være nemt for SMV’er

16.04.2024Witt

Sponseret

Witt A/S overtager distributionen af Aiper kabelfri poolrobotter i Norden

16.04.2024Designbase.dk

Nyt regnskab fra Bygma Gruppen:  Investeringer trods et udfordrende marked

Hold dig opdateret med designbase.dk

Bliv en del af design- og interiørbranchens eksklusive fællesskab. Få indsigt i de nyeste produkter, trends og tendenser, spændende interviews, temaer, unikke jobtilbud og spændende events.

Se flere temaer

Events

Se alle

Copyright 2023