Inspiration vinder E-handelspris
I sidste uge blev E-handelspriserne uddelt og Inspiration var en af vinderne.
Inspiration vandt for bedste digitale kampagne baseret på den digitale E-avis, som Inspiration introducerede i juli 2016 som erstatning for den traditionelle husstandsomdelte tilbudsavis og avisannoncer.
Juryen udtaler: Inspiration har nytænkt den traditionelle markedsføring i branchen. Strategien er skarp og veleksekveret og brugen af nye medieplatforme har skabt høj return of investment og vundet gamle kunder tilbage. Det er en inspirerende og flot løsning, som sikrer Inspiration sejren, skriver FDIH i forbindelse med offentliggørelsen af vinderne.
Den digitale annoncekampagne blev udviklet og lanceret i et tæt samarbejde mellem Inspiration og virksomhederne Nørgård Mikkelsen og Hesehus.
Vi droppede alle offline kanaler og gik 100 % på de digitale medier. Vi fandt nøglen til at komme i kontakt med de danskere, som har skiftet deres medievalg fra tilbudsaviser over til de sociale og digitale medier, fortæller adm. direktør Frank Siim Sørensen.