Imerco oplever igen Kähler-kritik
Isenkræmmerkæden Imerco bliver endnu engang kritiseret af Kähler-glade kunder.
Imercos salg af de populære Kähler-vaser oplever endnu en gang heftig kritik på de sociale medier.
Denne gang skyldes kritikken, at Imerco under Black Friday fredag den 27. november 2015 ved en fejl satte de ikoniske Kähler-minivaser og en Lyngbyvase til salg på nettet kl. 22 torsdag aften og ikke kl. 00.01 fredag, hvilket Imerco ellers havde markedsført. Det skriver detailfolk.dk.
Denne fejl medførte en del kritiske kommentarer på Imercos Facebook-side. Ifølge detailfolk.dk skrev en bruger eksempelvis følgende:
Dårlig stil. Folk i den her Kähler-gruppe 'Kähler - køb, salg, bytte og inspiration købte allerede jeres ting klokken 22, hvilket vil sige, at da folk ventede til efter 00.00, var alt udsolgt. Svineri!.
Imerco beklagede og erkendte fejlen, og skrev følgende svar på sin Facebook-side:
Der har desværre været en teknisk fejl, som har betydet, at tilbuddene allerede kom på omkring klokken 22. Det beklager vi meget. Tilbuddene på minivaserne og Lyngby-vasen gælder også i butikkerne, så du har stadig mulighed for at få dem der.
Seneste Kähler-udfordring fandt sted i august 2014, hvor mange tusinde kunder kæmpede om den populære Kähler-jubilæumsvase.