Frederik Bagger lancerer ny interiørsatsning
Designkometen Frederik Bagger lancerer nu et nyt forretningsben i sin virksomhed.
Han skulle kun bruge to år at få sine glas, skåle og vaser ud i 400 butikker fordelt på otte forskellige lande, og nu er den 28-årige designer klar med et nyt forretningsben i virksomheden Frederik Bagger ApS.
I dag lancerer Frederik Bagger nemlig en ny interiørsatsning, der kommer til at hedde Frederik Bagger Home. Det skriver Finans.dk.
Kollektionen bliver lanceret på en stor messe i tyske Frankfurt og er et koncept omkring vægbeklædninger som tapet, læderpaneler og tekstiler.
- Det er sundt at drømme, og derfor er vores ambition at være i alle danske hjem inden for 10 år med vores produkter. Vi mener at have fundet et hul i markedet i forhold til vægbeklædning, hvor vi kombinerer kvalitet med innovativt design, siger Frederik Bagger, der i øvrigt er søn af den kendte designer Erik Bagger.
Noget af det innovative skal findes i den lydisolering, der er i vægbeklædningen og forbedrer akustikken i et rum markant, som Frederik Bagger forklarer det til finans.dk.
Senere i 2017 forventes flere produkter at blive sendt på gaden af Frederik Bagger Home, der allerede har lavet en aftale med Holmris og Paustian om, at de skal sælge de nye vægbeklædninger.