Danskerne ønsker flere tilbud i nyhedsbreve
55 procent af danskerne vil gerne have endnu flere tilbud i tilsendte nyhedsbreve, viser en ny undersøgelse.
Når det kommer til nyhedsbreve, ønsker danske forbrugere tilsyneladende mange tilbud endda flere end der gives nu. En ny undersøgelse foretaget af digitalbureauet Dwarf viser, at 55 procent af de adspurgte ønsker flere tilbud i nyhedsbrevene, skriver bureaubiz.dk.
Undersøgelsen peger på, at danskerne langt fra er mætte til trods for, at der i forvejen sendes mange nyhedsbreve ud.
At så mange ønsker flere tilbud har overrasket mig, når man tænker på hvor mange nyhedsbreve, der bliver sendt ud. Årsagen kan være, at folk er blevet vant til at få tilbud på den kanal, siger Andreas Taarnskov Mailand, som er head of marketing automation hos Dwarf, til bureaubiz.dk.
Undersøgelsen er foretaget blandt 1.000 danskere, og den viser desuden, at danskerne i gennemsnit modtager otte nyhedsbreve om ugen.