5 hurtige til Mette Kirkeskov, Good Company

Good Company udstiller på Formland, når messen løber af stablen fra 18. til 21. august. Designbase har talt med virksomheden om forventninger til messen, erfaringer og produkter.

Hvad er jeres forventninger til Formland?
Vi ser altid frem til messerne, hvor vi skal møde mange nuværende og ikke mindst nye kunder. Vi forventer at få noget feedback på vores produkter, hvilket både betyder, at får umiddelbar respons samt idéer, vi kan arbejde videre med. På Formland har man virkelig gjort et stort stykke arbejde for at få messen gjort større og endnu mere attraktiv. Vi har tidligere holdt et par års pause, hvor vi var i København på Northmodern, men nu er vi tilbage i Herning. Vi er meget positive og glæder os.

Hvad ser I mest frem til på messen?
Det vigtigste er at høre, hvad de besøgende synes om vores sortiment og nyheder. Hvis vores kunder ikke er begejstrede, så tror jeg ikke på, at de selv kan sælge det ude i butikken. Det er godt at få folks uforbeholdne mening om, hvad de synes om farver, former, materialer osv. Kunderne ved en masse om kvalitet og stiller større og større krav til, hvordan produkterne er lavet, hvor de er lavet, og om der er en interessant historie bag. Så vi ser allermest frem til at høre deres meninger.

Hvad er jeres erfaringer med Formland?
Mine forældre, som startede virksomheden, har udstillet på Formland siden 1998. Jeg har været med de sidste ti år og er med til at bygge standen op. Vi synes, at Formland har gjort et godt stykke arbejde med at få udstillere tilbage samt at få nye besøgende. Og så synes vi, at trend-områderne er helt i top. Vi er glade for, at Formland også går efter at finde produkter til disse områder hos alle udstillerne; vi har leveret mange ting dertil, og vi synes, at alt bliver præsenteret virkelig flot.

Hvad kommer man til at kunne finde på jeres stand?
Det er primært interiørprodukter, man kan finde hos os. Vi har fået flere nye brands, og vi er bl.a. blevet agenter for nogle lækre tekstiler fra Norge, som hedder Funky Doris. Kollektionen har et retro-look, men er i nordiske farver. Vi har også vores egen produktion af møbler, og vi vil præsentere en ny kollektion, der hedder Funkis. Det er en kollektion, som består af møbler med sorte, matte ben og profiler. Det er et fleksibelt mix-koncept, hvor man har mulighed for at vælge bordhøjder, farver og matchende stole. I løbet af efteråret kommer der generelt mange nyheder fra vores side.

Hvad er jeres overordnede designfilosofi?
Vi har en holdning til, at vores ting gerne skal have en historie – det kan f.eks. være håndlavede ting, eller produkter som er lavet på en lille fabrik. Det er noget, som kunderne spørger mere og mere ind til. For dem er det en god måde at få solgt produkterne på ude i butikkerne. Derudover har vi altid været glade for farver og print, og vi går meget op i, at et design kan holde i mange år. Vi vil ikke have massevarer – vi skal have produkter i ordentlig kvalitet, som vi selv har håndplukket eller designet.

Relateret indhold

17.04.2024Designbase.dk

Engros- og detailhandlen lægger an til blød landing

17.04.2024Designbase.dk

Færre konkurser i Danmark, mens Sverige stadig er ramt

17.04.2024Designbase.dk

ESG skal være nemt for SMV’er

16.04.2024Witt

Sponseret

Witt A/S overtager distributionen af Aiper kabelfri poolrobotter i Norden

16.04.2024Designbase.dk

Nyt regnskab fra Bygma Gruppen:  Investeringer trods et udfordrende marked

16.04.2024Designbase.dk

Digital bogføring: det skal du vide

16.04.2024Designbase.dk

Bogføringsloven: De nye krav giver en klar fordel

15.04.2024Designbase.dk

Dansk Erhverv kalder på regulering for Temu

Hold dig opdateret med designbase.dk

Bliv en del af design- og interiørbranchens eksklusive fællesskab. Få indsigt i de nyeste produkter, trends og tendenser, spændende interviews, temaer, unikke jobtilbud og spændende events.

Se flere temaer

Events

Se alle

Copyright 2023