23.02.2021 | Kitchen | Branchenyt
Vi bevarer Thuesen Jensen-identiteten
Thuesen Jensen DNA’et fastholdes, selv om man tidligere på året blev en del af F&H. Det siger kommerciel direktør Martin B. Larsen. Han mener kun, fusionen har gjort Thuesen Jensen endnu bedre, man er mere markedstilpassede i forhold til detailhandlen, og mere koncentrerede om salg og udvikling. ”Vores mål er at gøre faghandlen endnu skarpere”.
Login med brugernavn/password eller Linkedin

Opret en profil på designbase.dk og få bl.a. adgang til låst indhold
Opret medlemskabBelysning

Skabt til berømmelse
Da en gruppe dedikerede lampeelskere besluttede sig for at genoplive LYFA – en danske lysproducent fra 1903 – var de ikke i tvivl om, hvilke lamper fra det rige bagkatalog, der skulle være med til at tegne det nye LYFA. Det skulle Ninotchka.
Branchenyt

Branchepartnerskab baner vej for nye digitale handelsmuligheder
International House Association (IHA) har netop indgået et partnerskab med Brandwise om at skabe en digital, B2B e-commerce markedsplads indenfor living og husholdningsartikler for sine medlemmer og indkøbere.