Rudolf har fået et nyt hjem

Medusa Copenhagen og F&H har indgået samarbejde. Det betyder, at de skønne Rudolf’er, nisser, juletræer og mange andre sjove figurer og kreative produkter får nyt liv i professionelle rammer.

Medusa Copenhagens Rudolf har fået et nyt hjem hos F&H..

Helårskollektioner som Dancers servicet vil vi komme til at se flere af fremadrettet..

”Vi ser frem til samarbejdet, og vi glæder os meget til at Rudolf og alle hans venner kommer til Viborg. Det er ingen tvivl om, at det vil skabe liv og glade dage i huset”. Det siger en smilende Carsten Johansen, der er salgschef hos F&H med bl.a. ansvaret for Medusa Copenhagen.

Og ikke nok med at medarbejderne hos F&H glæder sig til at Rudolf kommer, Carsten Johansen fortæller, at han allerede har fået flere henvendelser fra kunder, der også glæder sig til at Medusa Copenhagen kommer ind under F&H’s vinger.

Medusa blev etableret i 1997 af Maj-Britt og Rie Bidstrup – mor og datter - i en lille butik på Christianshavn. Siden har virksomheden udviklet sig kraftigt. I en årrække var Medusa Copenhagen en del af Rikki Tikki Company, indtil den gik konkurs, og siden har Rie Bidstrup ledt efter den helt rigtige samarbejdspartner.

”Jeg er super glad for det nye samarbejde. F&H er topprofessionelle i alt, de gør. Der er styr på såvel produktion som markedsføring og salg, og dermed kan min mor og jeg koncentrere os om den kreative proces, og udvikle og videreudvikle kollektionen”, fortæller Rie.

Hun slår fast, at der vil være en lille julekollektion, men at man fremadrettet vil kunne møde en lang række nye udgaver af de velkendte figurer.

”I 2019 giver vi den gas. Vi skal naturligvis skabe et juleunivers, som kunderne kender det, men planen er samtidig at udvikle produkter, der kan bruges hele året, såvel helårskollektioner som forskellige celebration-produkter”, siger Rie, der ser frem til sparringen med nye, professionelle mennesker, og fortsætter:
”Det er altid godt, at få nye øjne på, der måske kan se nye muligheder og være med til at skabe nye visioner”.

Hos F&H er man mindst lige så glade for det nye samarbejde.
”Medusa Copenhagen passer fantastisk godt ind i F&Hs brandportefølje. Vi har ikke noget andet, der konflikter med det, og så er Rie en kreativ pige, der kan skabe en god udvikling”, siger Carsten Johansen, og tilføjer, at Medusa Copenhagens webshop også er en del af det nye samarbejde, og at den nu ligger i F&H-regi.

Og Carsten Johansen slutter af med at sige, at planen er, at man sammen skal skabe et Medusa-univers, der kan sprede glæde. ”Vi får mange input fra vores sælgere og merchandisere, og dem byder vi naturligvis ind med, og så kan vi tage os af salg m.v., så Rie og Maj-Britt kan være kreative”.

Til F&H’s husmesse til august har man naturligvis fundet en god plads til Medusa Copenhagen, ligesom man også vil kunne møde Rie og Medusa Copenhagen universet på Formland.

Relateret indhold

27.03.2024Designbase.dk

Det er OK at markedsføre ”PFAS-fri” og ”ikke tilsat PFAS”

27.03.2024Designbase.dk

Ambiente 2024: De bedste gaver er bæredygtige

25.03.2024Designbase.dk

Virksomheders viden om materialer skal boostes

22.03.2024Kop & Kande

Sponseret

Kop & Kandes årsresultat 2023

22.03.2024Designbase.dk

Skal jeg holde lukket på forårets helligdage?

21.03.2024Designbase.dk

Hübsch har deltaget i et kartel

21.03.2024Designbase.dk

Bolia får nyt logo

21.03.2024Designbase.dk

For få søger ind på erhvervsuddannelser

Jobmarked

Se alle

Hold dig opdateret med designbase.dk

Bliv en del af design- og interiørbranchens eksklusive fællesskab. Få indsigt i de nyeste produkter, trends og tendenser, spændende interviews, temaer, unikke jobtilbud og spændende events.

Se flere temaer

Events

Se alle

Copyright 2023