Nyt spisestel fra nyt designbrand

F&H lancerer nyt designbrand med designeren Rasmus Falkenberg og den populære madskribent Anne Larsen.

Pressebillede: Nudge / F&H.

Det nye designbrand har fået navnet Nudge, der bygger på det moderne ’nudging’-koncept. Og brandets første produkt er et elegant, enkelt stel i bløde toner, der giver et kærligt skub til iscenesættelse af mad på en sundere, mere indbydende måde.

Baseret på Falkenbergs gennemgående sans for form og funktionalitet og Larsens ’Tender Loving Care’-begreb inviterer stellet til tilrettelagt etagespisning og hverdagsforkælelse. En varm drik med separat snack. En pastaret med separat salat. Nudges nye stel er enkelt og de organisk formede dele kommer i farverne, cream, roseberry, kale green og liquorice, og kan sagtens mikses på kryds og tværs af farver.

Stockholm Furniture Fair

Sponseret

Stockholm Furniture Fair 2025 fremhæver fremtidens konstruktion og hænderne bag håndværket

Formland

Sponseret

Speak Up!

Relateret indhold

31.03.2025Designbase.dk

AI-agenter kan effektivisere arbejdsgange – men danske virksomheder tøver

31.03.2025Designbase.dk

DEBAT: En kvart million danskere skal rustes mod digitale angreb

27.03.2025Designbase.dk

Flatpay er den hurtigst voksende virksomhed i Nordeuropa

26.03.2025Designbase.dk

Sådan begrænses skadelig kemi i hverdagen

25.03.2025Designbase.dk

6 gode grunde til at lave en ESG-rapport

25.03.2025Designbase.dk

Forringer AI medarbejdernes evne til at tænke kritisk?

24.03.2025Designbase.dk

Gratis samtalespil om dataetik på arbejdspladsen

21.03.2025Designbase.dk

Pas på med skiltningen

Hold dig opdateret med designbase.dk

Bliv en del af design- og interiørbranchens eksklusive fællesskab. Få indsigt i de nyeste produkter, trends og tendenser, spændende interviews, temaer, unikke jobtilbud og spændende events.

Se flere temaer

Events

Se alle

Copyright 2023