03.06.2021 | Business | Branchenyt
LIND DNA INTRODUCERER NY RETAILER-APP
Indhold fra partner Hvad er dette?
I kølvandet på Covid-19 ændredes det bæredygtige designbrand LIND DNA’s strategiske afsæt sig fundamentalt – fra en virksomhed med et mere traditionelt hovedfokus på B2B til et markant øget fokus på en digital omstilling.
Fortællingen om LIND DNA startede i 2013, da Preben Lind grundlagde virksomheden, som i dag er en globalt orienteret forretning i konstant udvikling. Efter indflytning i nybygget domicil i februar 2020, ramte Covid-19 særligt hårdt på retail-segmentet, og brandet indledte derfor en komplet digitalisering.
Med en optimistisk indstilling fortæller Preben Lind om den nye omstilling: ”Covid-19 har for alvor tydeliggjort, hvor vigtigt det som moderne virksomhed er at være omstillingsparat. Den agile tilgang, der afspejler sig i alle led af vores forretning, er blevet en endnu vigtigere egenskab i vores digitale nyorientering og vi er nu ved at skrive det næste kapitel af fortællingen om LIND DNA med lanceringen af vores nye B2B app”.
Med den intuitive app-løsning er ønsket hos LIND DNA at vækste yderligere og supportere forhandlerne bedst muligt. Appen gør det nemt at aflægge ordre og at kommunikere mere direkte med kunderne omkring produktnyheder og kampagner. Med telefonen eller tabletten i hånden kan man som forhandler nu ubesværet placere en ordre - enten ved at søge i kategorierne, fremsøge bestemte varenumre eller ved at bruge stregkodescanneren til at genbestille bestsellere.
Online Director Carsten Nissen, som har ledet hele den digitale rejse, er godt tilfreds med udviklingen: "Vi har det sidste år taget et digitalt kvantespring og er nu endnu engang klar til at sætte strøm til vores fortsat store ambitioner. Det kommer både til udtryk ved et øget fokus på B2C-segmentet, men nu også i stigende grad overfor både nye og trofaste B2B-kunder med app-lanceringen".
Appen kan downloades via App Store.
For yderligere information kontakt Content & Communications Manager Johanne Dueholm via mail jd@linddna.com eller tlf. +45 31154366.
Design

LIND DNA introduces three new, earthy colours to the NUPO range
The well-known collection of curve shaped Table Mats in recycled leather by the Danish design brand, LIND DNA, has recently been updated with new, timeless NUPO colours, which widen customers’ choice for creating an inviting table setting.
Indhold fra partner
Accessories

LIND DNA INTRODUCERER NY SENSATIONEL LÆDERTYPE: SERENE
Efter flere års research kan det danske designbrand LIND DNA nu tilføje en blød, recycled lædertype til porteføljen af de ikoniske curve dækkeservietter. Kvalitetslæderet SERENE fremstår således som LIND DNA’s mest autentiske lædervariant.
Indhold fra partner
Design

Ambiente Fair, Frankfurt
LIND DNA er stolte af at kunne præsentere et udvalg af flotte nyheder samt eksisterende og velkendte kollektioner på Ambiente messen i Frankfurt 2023
Indhold fra partner
Accessories

Born as our logo now shaping our designs
Soft to the eye, the unique, organic CURVE shape invites you to create inspiring table settings and to bring people together in a friendly and relaxed atmosphere.
Indhold fra partner
Accessories

LIND DNA LANCERER EN NY LYSESTAGEKOLLEKTION, DESIGNET OG FREMSTILLET I DANMARK
Det danske designbrand LIND DNA, som oprindelig er kendt for sin organiske, curve-formede dækkeserviet, introducerer nu med stolthed en ny lysestagekollektion under navnet SILHOUETTE, som en naturlig videreførelse af taglinen ”More Than Just A Table Mat”.
Indhold fra partner
Accessories

LIND DNA takes customizability to the next level in new collection
In less than 4 months, passion and love for his craft have taken Preben Lind, owner and designer of LIND DNA, from a grand idea of a timeless candleholder to the introduction of a future iconic design.
Indhold fra partner