14.09.2020  |  Kitchen  |  Accessories

Et mere maskulint designikon

Indhold fra partner Hvad er dette?

Margrethe’-skålen, det prisvindende designikon opkaldt efter dronning Margrethe 2., har med mere end 25 millioner solgte eksemplarer på verdensplan for længst slået sig fast som et uundgåeligt samleobjekt, man ikke kan komme udenom i husholdningen!

Og denne sæson har skåleserien altså fået en maskulin makeover.

Med fokus på klassisk sort introducerer Rosti nu mørke, transparente låg til ’Margrethe’-serien, der udtryksmæssigt passer til efterårets kølighed og fuldender de sorte skålesæt.

De sorte skåle er lavet i det karakteristiske, kvalitetsstærke melamin, der ligesom resten af serien holder formen og kan tåle maskinvask, og de nye låg emmer af praktikalitet og kan gemme på indholdet og forlænge dets levetid.

Fuldend det maskuline look med grydeskeer ligeledes i sort.

Find ’Margrethe’-serien på https://www.rostishop.dk eller hos en lang række isenkræmmere og stormagasiner.

Mere fra F&H of Scandinavia A/S

F&H of Scandinavia A/S

www.fh-as.dk

F&H er Skandinaviens største bolig-brandhouse inden for køkken, bord, bad og interiør. Med mere end 20 brands og op mod 10.000 forskellige designs på lagerhylderne, bl.a. Södahl, Rosti, BITZ, Zone Denmark, Blomsterbergs, HOLM, Morsø, Villa Collection, Medusa Copenhagen og Lyngby Glas, er F&H of Scandinavia branchens førende leverandør. Innovation er omdrejningspunktet i alle sammenhæn…

Se virksomhedsprofil  

  Designbase.dk anvender cookies, som vi bruger til at huske dine indstillinger og statistik m.m. Når du fortsætter med at bruge websitet accepterer vores nye cookie- og persondatapolitik. Læs mere