Ny form, samme funktion – bedre formål
Under mottoet: ”Med et smart design og en ædel mission matcher Hip din livsstil og din samvittighed” præsenterer amerikanske Hip ambitiøst deres første produkt, en vandflaske eller hvad man på helt almindeligt dansk måske nærmere og noget mere usexet vil betegne en drikkedunk. Den er stilren, smart, funktionel og så støtter den et godt formål. Den er designet ud fra tanken om, at gøre dét at drikke postevand smukt, og ligeledes hjælpe folk i nød.
Hip samarbejder med organisationen Water for People, så for hver flaske, der sælges, doneres der to dages rent vand til en person i nød. Drikkeflasken er designet af designeren Karim Rashid og er ret unik i sin form, der mest af alt minder om en gammeldags militærdrikkedunk. En farverig silikonebeklædning giver den et moderne touch, og gør den ligeledes nem at holde fast i.
Fås i seks forskellige farver.
Udstyr

Bamix revitaliseres i Skandinavien
Fra 1. januar har F&H fået forhandlingen af de ikoniske stavblendere fra Bamix i hele Skandinavien. Det betyder et helt andet og større fokus på brandet og ikke mindst en større synlighed, både i forhold til forhandlere og slutbrugere.
Branchenyt

Bredt politisk flertal forlænger de generelle hjælpepakker
I dag kan størstedelen af danske udsalgsvarebutikker åbne. Men der er fortsat brug for hjælp, og derfor forlænger regeringen, Venstre, Radikale Venstre, Socialistisk Folkeparti, Enhedslisten, Konservative og Alternativet de generelle kompensationsordninger til den 5. april.
Branchenyt

Bevilling skal styrke danske virksomheders it-sikkerhed
En ny bevilling på 10,4 millioner kr. fra Industriens Fonds cybersikkerhedsprogram skal løfte cybersikkerheden i dansk erhvervsliv ved at højne cybersikkerhedsniveauet i virksomhedernes digitale løsninger.
Brugskunst
