27.04.2021  |  Business  |  Ledelse & drift

Du skal leve dit brand - i butikken og på de sociale medier

Kundeservice er overset og undervurderet”. Det siger Susanne Løgstrup Amdisen fra MindYourBusiness. Hun tror på salg gennem service, og hun slår fast, at man skal skabe en rød tråd fra SoMe universet til den fysiske oplevelse, kunden får i butikken. Mangler sammenhængen i stemning og udtryk, skuffer man i stedet sin kunde.

Opret en profil på designbase.dk og få bl.a. adgang til låst indhold

Opret medlemskab

Mere fra Designbase.dk – Forum for design- og interiørbranchen

Designbase.dk – Forum for design- og interiørbranchen

http://www.designbase.dk

Designbase.dk – forum for design- og interiørbranchen – er et erhvervsmedie og community, som dækker alle fagbrancher inden for design og interiør, og som er målrettet direkte til og læst af fagfolk. Partnere på Designbase.dk kan bidrage aktivt med indhold/erfaring og betragtes som en indsigtsfuld vidensressource i udviklingen af Designbase.dk. Vi udkommer dagligt på Designbase.dk, uge…

Se virksomhedsprofil  

  Designbase.dk anvender cookies, som vi bruger til at huske dine indstillinger og statistik m.m. Når du fortsætter med at bruge websitet accepterer vores nye cookie- og persondatapolitik. Læs mere