Ny serie til opbevaring af frokosten fra RIG-TIG.
KEEP-IT COOL serien er perfekt til at tage med på tur eller picnic og består af tre dele: madkasse, vandflaske og termokøletaske. KEEP-IT COOL madkassen har køleelement i låget, som kan lægges i fryseren og derefter holde madpakken frisk og kølig. Madkassen kan anvendes til opbevaring af traditionelle sandwiches, salater, ris- eller pastaretter m.m. – bestik eller snacks kan lægges i låget. Madkassen lukkes med silikonebånd i tre forskellige farver.
Tekstiler

Tegn og symboler
En ny serie håndtuftede tæpper designet af OEO Studio for den danske tæppeproducent massimo samler fragmenter af menneskelig kreativitet fra hele verden.
Brugskunst

Poetiske bakker
Accessories

Bartenderens valg
Branchenyt

Branchepartnerskab baner vej for nye digitale handelsmuligheder
International House Association (IHA) har netop indgået et partnerskab med Brandwise om at skabe en digital, B2B e-commerce markedsplads indenfor living og husholdningsartikler for sine medlemmer og indkøbere.
Branchenyt

Vi bevarer Thuesen Jensen-identiteten
Thuesen Jensen DNA’et fastholdes, selv om man tidligere på året blev en del af F&H. Det siger kommerciel direktør Martin B. Larsen. Han mener kun, fusionen har gjort Thuesen Jensen endnu bedre, man er mere markedstilpassede i forhold til detailhandlen, og mere koncentrerede om salg og udvikling. ”Vores mål er at gøre faghandlen endnu skarpere”.
Branchenyt

SACKits webshop-salg er mangedoblet
Danskernes onlinekøb stiger kraftigt. Hos designvirksomheden SACKit er webshop-salget eksploderet siden årsskiftet – en ny hjemmeside og øget markedsføring er blandt hovedårsagerne.