Det danske designbrand Bolia har fået nyt logo. Brandet, der blev stiftet ved årtusindskiftet, var pionerer indenfor e-handel, hvilket var afspejlet i det gamle logo. Men nu er det tid til at se fremad og tilpasse logoet Bolias globale tilstedeværelse, forklarer Bolias CEO Lars Lyse Hansen i en pressemeddelelse.
”I løbet af de sidste 24 år har Bolia oplevet en stærk vækst og udvikling. Vi ønsker, at det nye logo afspejler vores udvikling som et globalt brand og tydeliggør vores nye identitet – samtidig med at vi bevarer vores skandinaviske rødder med respekt for godt håndværk og kreativitet. Med det nye logo tager vi afsked med den rendyrkede dotcom-æra og kigger ind i en fremtid, hvor detail- og e-handel udgør en samlet enhed. Det nye logo udtrykker vores vision, og vi er spændte på at afsløre det, samtidig med at vores forårskollektion bliver præsenteret,” fortæller Lars Lyse Hansen.
Bolia har vundet adskillige designpriser og er repræsenteret med 85 butikker i 50 lande fordelt over hele verden.
Det nye logo samt forårskollektionen 2024 kan ses her.
IDL