Bahne vil indtage markedet for firmagaver

Bahne har en ny plan: Detailkæden vil indtage markedet for firmagaver. Det skal Bahnes marketingdirektør stå i spidsen for.

Bahne-kæden vil ind på markedet for firmagaver. Markedet har et stort potentiale, lyder det..

Detailkæden Bahne har her efter sommerferien sat gang i et nyt projekt, som skal hive millioner hjem til virksomheden.

Projektet går ifølge Børsen ud på, at Bahne vil indtage markedet for firmagaver. Det er et projekt, som virksomhedens marketingdirektør, Thomas Rendtslev, skal styre.

Læs også: Bahne står skarpere end nogensinde

Thomas Rendtslev kalder markedet for presset, men med stort potentiale.

”Det er et hårdt presset marked, fordi der er så mange, der gerne vil ind, og fordi der er mange, der tilbyder helt specifikke produkter til næsten ingen penge. Sådan gør vi ikke”, siger han.

Bahne vil lokke med alternativer
Ifølge marketingdirektøren vil Bahne lokke med alternativer til de velkendte cellofansvøbte vinflasker og blomster i brunt papir.

”Vi ser et stort potentiale i, at vi ikke blot kan tilbyde vingaven, men at vi også kan tilbyde sortimentet fra vores detailforretninger. Vi tror på, at et stort og alsidigt sortiment kan gøre en forskel”, fortæller han til Børsen og fortsætter:

”Man kan ikke blive ved med at give Kähler-vasen hvert år. Ikke et ondt ord om Kähler, men vi er gode til at tilbyde noget nyt i forhold til det traditionelle”.

”Der er mange penge i det”
Hvor mange penge detailkæden regner med at hente hjem på salget af firmagaver, vil Thomas Rendtslev ikke afsløre. Han fortæller dog, at der er mange penge i projektet.

”Det er ikke noget, vi gør for 10 millioner kroner - der er mange penge i det her. Det handler bare om at udnytte det potentiale, vi allerede har”, lyder det.

Læs også: Vi er mange, der efterspørger én samlet messe

Bahne er allerede gået i fuld gang med at ansætte nye medarbejdere til projektet, som også indbefatter andre aspekter af handel med erhvervslivet – kæden har eksempelvis fået til opgave at indrette otte hotelværelser.

Bahne-kæden har eksisteret siden 1965 med første butik i Slagelse.

Formex

Sponseret

Kreativitet og bæredygtighed i fokus på Formex i januar

Formland

Sponseret

Speak Up!

Relateret indhold

21.01.2025Xilium

Sponseret

Producentansvar for emballage: Xilium gør processen simpel

15.01.2025Designbase.dk

Alt for få SMV’er har en plan

14.01.2025Designbase.dk

Flere unge kan nu få deres første arbejde

13.01.2025Designbase.dk

Ny lov muliggør equity crowdfunding

09.01.2025Designbase.dk

Så mange danske virksomheder gik konkurs i 2024

08.01.2025Designbase.dk

Antallet af butikstyverier stiger

07.01.2025Designbase.dk

Positiv ledelsesadfærd kan mindske risikoen for depression og angst

06.01.2025Designbase.dk

Danskerne bekymrer sig for miljø og klima, når de handler på Temu

Hold dig opdateret med designbase.dk

Bliv en del af design- og interiørbranchens eksklusive fællesskab. Få indsigt i de nyeste produkter, trends og tendenser, spændende interviews, temaer, unikke jobtilbud og spændende events.

Se flere temaer

Events

Se alle
TrendSet Munich
Messe
Trendset i München

FYRVÆRKI AF IDÉER, PRODUKTER OG TRENDS

Dato

31.01.2025

Sted

Am Messesee 6, 81829 München

Formland
Messe
Formland Spring 2025

Nordens mest inspirerende design- og interiørmesse

Dato

02.02.2025

Tid

10:00

Sted

Herning

Formex
Messe
Stockholm Furniture Fair

Welcome to Stockholm Furniture Fair, Scandinavia’s leading platform for design, furniture, architecture and lighting. Held annually in Stockholm, Sweden, the fair attracts architects, designers, interior decorators, buyers, and enthusiasts from all around the world. Stockholm Furniture Fair is a platform for business and networking as well as product launching and new innovations.

Dato

04.02.2025

Sted

Mässvägen 1, 125 80 Stockholm

Dimex
Messe
Creativeworld Trends 2025: Gåture fuld af inspiration

Kreativitetens hjerte slår i Frankfurt: Creativeworld er ikke kun verdens førende messe for kreative og gør-det-selv-produkter, men også en platform for fantasifulde og overraskende nye trends. De tre nye trendverdener "LET'S TAKE A WALK... in the city", "LET'S TAKE A WALK... in the garden" og "LET'S TAKE A WALK... in the forest" giver ren inspiration og vil give udstillere og besøgende et overblik live fra 7. til 10. februar.

Dato

07.02.2025

Tid

08:00

Sted

Frankfurt am Main

Dimex
Messe
Home of Consumer Goods byder i 2025 på nyt brand-område

Alt er centreret omkring networking: Trioen Ambiente, Christmasworld og Creativeworld udvider igen sin position som det globale omdrejningspunkt for den moderne livsstil, sæsonbestemte dekorationer og kreative produkter under paraplyen Home og Consumer Goods fra 7. til 10. februar 2025.

Dato

07.02.2025

Tid

08:00

Sted

Frankfurt am Main

Dimex
Messe
Focus på design! Nyt brand-område på Ambiente 2025

”Interior Looks” er det nye højdepunkt på Ambiente Living: Brand-området åbner adgang til nye købergrupper for udvalgte møbel- og interiørmærker - med fokus på den internationale hospitality og kontraktforretning. Oplev det på Ambiente fra 7. – 11. februar.

Dato

07.02.2025

Tid

08:00

Sted

Frankfurt am Main

Copyright 2023