5 hurtige til Lars Sinnerup

For at følge med tiden om øget fokus på oplevelser er Sinnerup i fuld gang med at gentænke indretningen af alle sine 13 butikker. Vi har taget en snak med ejer og adm. direktør Lars Sinnerup omkring indretningsfornyelsen, og hvordan man ved at skabe sociale mødesteder kan styrke kundeservicen og dermed oplevelsen af butikken.

Lars Sinnerup..

Hvad er det bedste ved dit job, som adm. direktør i Sinnerup?
Det er, at jeg har mulighed for at udstikke den retning, virksomheden skal køre efter.

Hvad skal der ifølge dig til for at overleve som design- og interiørbutik eller -kæde i fremtidens detailmarked?
Du skal som virksomhed have et stærkt brand med stærke værdier og dedikerede medarbejdere.
Vi valgte for to år siden målrettet at arbejde med Sinnerup som et brand. Det har betydet, at vi har været inde at vende stort set alt.
Vi arbejder i hele værdikæden, og processerne er blevet strammet op. Vi skal være innovative og parate til at justere mere og hurtigere på knapperne end tidligere. Internettet har grundlæggende ændret hastigheden og vi skal være på 24/7 for at være aktuelle.

I er netop i gang med en storstilet indretningsfornyelse af jeres butikker; hvorfor?
Arenaen er vores butikker, det er her, man mødes. Det er derfor helt afgørende, at butikkerne er inspirerende og iscenesat med spændende aktuelle produkter, der ikke findes alle vegne. Vi ser et marked, der ændrer sig med rekordfart, og vi ønsker at være overbevisende og et fedt sted at komme og bruge tid. Butikkerne er blevet meget mere overbevisende, og kunderne ser Sinnerup som et naturligt sted at få inspiration i forhold til indretning og mode.

I butikken i Holstebro har I indrettet en vinbar. Kan du løfte sløret for, hvad der kommer til at ske i nogle af de andre butikker?
Vi ønsker at være et levende mødested med masser af events og aktiviteter. Vi har lige taget hul på vores nye tiltag med Happy Days og Happy Hour. Happy Hour ideen er tænkt som en online markedsføring med aktuelle timetilbud.
Vi arbejder på at skabe områder i butikkerne, hvor vi kan hygge lidt om kunderne, og derfor stiller det igen store krav til at lave noget ud over det sædvanlige. Det kan meget let betyde en involvering af personer el. firmaer, der er unikke omkring en passion. Sinnerup er som et naturligt mødested i byen et oplagt sted at arrangere foredrag, nye lanceringer, shows og lignende. Alt er i spil. Sinnerup er et oplevelsessted.

Hvad er god kundeservice ifølge Sinnerup?
Vi arbejder meget ud fra, at vores information på nettet er så aktuel og gennemført som muligt. Vi lancerer snart en ny webshop, der skal give bedre indsigt i, hvad der sker hos Sinnerup.

Den gode kundeservice i butikken er de ting, man ikke får på nettet. Vi taler meget om forskellen på en kunde og en ven af huset. Det indebærer, at samtalerne gerne må stikke dybere, og grundlæggende handler det om tillid. Det kan være indretningshjælp el. styling, hvor man via udtryk i butikken kan se, føle og røre og dermed få en anden fornemmelse og igennem personlig rådgivning få hjælp af en Sinnerup-medarbejder, der har stor viden inden for fagområdet.

Noget der gør mig rigtig glad, er at være vidne til denne service og se når glæde, passion og viden mødes og lykkes.

EVA SOLO

Sponseret

Lysende kunstværker

Formland

Sponseret

Speak Up!

Relateret indhold

22.11.2024Designbase.dk

1000 SMV’er får hjælp til hurtig og nødvendig omstilling

21.11.2024Designbase.dk

Optimisme i sigte i en presset designbranche

21.11.2024Designbase.dk

Klimaværktøj til virksomheder forlænges til 2028

20.11.2024Designbase.dk

Nye krav til bogføring bliver en fordel for virksomhederne

20.11.2024Designbase.dk

Nilfisk klar med blandede resultater i Q3

19.11.2024Designbase.dk

Bedre cybersikkerhed for SMV’er med Systemoverblikket

18.11.2024Designbase.dk

Når ulykken er ude til julefrokosten: Er det en arbejdsskade?

18.11.2024Designbase.dk

Erhvervsudvalget vil forbedre vilkår for danske virksomheder

Hold dig opdateret med designbase.dk

Bliv en del af design- og interiørbranchens eksklusive fællesskab. Få indsigt i de nyeste produkter, trends og tendenser, spændende interviews, temaer, unikke jobtilbud og spændende events.

Se flere temaer

Events

Se alle
IHGF
Messe
IHGF Delhi Fair 2024

Det bedste af Indiens håndværk

Dato

16.10.2024

Tid

09:00

Sted

India Expo Center & Mart, Greater Noida, Delhi-NCR

Dimex
Messe
Nordstil - Bestillinger afgives i nord

Som det nordlige knudepunkt tiltrækker Nordstil hvert år adskillige købere om bord - det er her den nordtyske detailhandel og mange flere bestiller innovative produkter til deres sortiment. Masser af impulser og et udvalg af produkter, der ikke er andre steder i sigte i norden!

Dato

11.01.2025

Tid

10:00

Sted

Hamborg

Dimex
Messe
HEIMTEXTIL 2025: Tæpper og måtter boomer

Efter successen sidste år får produktgruppen tæpper endnu mere fokus med dobbelt så mange udstillere fra tæppebranchen på Heimtextil 2025 fra 14. - 17. januar.

Dato

14.01.2025

Tid

08:00

Sted

Frankfurt am Main

Dimex
Messe
Heimtextil - International messe for bolig- og kontrakttekstiler

Den internationalt unikke platform for bolig- og kontrakttekstiler og tekstildesign. Oplev sæsonens trends, tekstil bæredygtighed, verdens største udvalg af boligtekstiler samt produkt- og informationstilbud til boligindretning, gæstfrihed og megatrend søvn. Globalt kombineret og passioneret præsenteret.

Dato

14.01.2025

Tid

10:00

Sted

Frankfurt

Maison&Objet
Maison&Objet

Oplev det bedste inden for design og interiør på Maison&Objet 2025 i Paris, en førende global begivenhed for professionelle i design- og livsstilsindustrien.

Dato

16.01.2025

Sted

Paris Nord Villepinte Exhibition Centre

Stockholmsmässan
Messe
Formex

Formex – the most important meeting place for Nordic interior design

Dato

17.01.2025

Tid

10:00

Sted

Mässvägen 1, 125 80 Stockholm

Copyright 2023