5 hurtige til Lars Sinnerup

For at følge med tiden om øget fokus på oplevelser er Sinnerup i fuld gang med at gentænke indretningen af alle sine 13 butikker. Vi har taget en snak med ejer og adm. direktør Lars Sinnerup omkring indretningsfornyelsen, og hvordan man ved at skabe sociale mødesteder kan styrke kundeservicen og dermed oplevelsen af butikken.

Lars Sinnerup..

Hvad er det bedste ved dit job, som adm. direktør i Sinnerup?
Det er, at jeg har mulighed for at udstikke den retning, virksomheden skal køre efter.

Hvad skal der ifølge dig til for at overleve som design- og interiørbutik eller -kæde i fremtidens detailmarked?
Du skal som virksomhed have et stærkt brand med stærke værdier og dedikerede medarbejdere.
Vi valgte for to år siden målrettet at arbejde med Sinnerup som et brand. Det har betydet, at vi har været inde at vende stort set alt.
Vi arbejder i hele værdikæden, og processerne er blevet strammet op. Vi skal være innovative og parate til at justere mere og hurtigere på knapperne end tidligere. Internettet har grundlæggende ændret hastigheden og vi skal være på 24/7 for at være aktuelle.

I er netop i gang med en storstilet indretningsfornyelse af jeres butikker; hvorfor?
Arenaen er vores butikker, det er her, man mødes. Det er derfor helt afgørende, at butikkerne er inspirerende og iscenesat med spændende aktuelle produkter, der ikke findes alle vegne. Vi ser et marked, der ændrer sig med rekordfart, og vi ønsker at være overbevisende og et fedt sted at komme og bruge tid. Butikkerne er blevet meget mere overbevisende, og kunderne ser Sinnerup som et naturligt sted at få inspiration i forhold til indretning og mode.

I butikken i Holstebro har I indrettet en vinbar. Kan du løfte sløret for, hvad der kommer til at ske i nogle af de andre butikker?
Vi ønsker at være et levende mødested med masser af events og aktiviteter. Vi har lige taget hul på vores nye tiltag med Happy Days og Happy Hour. Happy Hour ideen er tænkt som en online markedsføring med aktuelle timetilbud.
Vi arbejder på at skabe områder i butikkerne, hvor vi kan hygge lidt om kunderne, og derfor stiller det igen store krav til at lave noget ud over det sædvanlige. Det kan meget let betyde en involvering af personer el. firmaer, der er unikke omkring en passion. Sinnerup er som et naturligt mødested i byen et oplagt sted at arrangere foredrag, nye lanceringer, shows og lignende. Alt er i spil. Sinnerup er et oplevelsessted.

Hvad er god kundeservice ifølge Sinnerup?
Vi arbejder meget ud fra, at vores information på nettet er så aktuel og gennemført som muligt. Vi lancerer snart en ny webshop, der skal give bedre indsigt i, hvad der sker hos Sinnerup.

Den gode kundeservice i butikken er de ting, man ikke får på nettet. Vi taler meget om forskellen på en kunde og en ven af huset. Det indebærer, at samtalerne gerne må stikke dybere, og grundlæggende handler det om tillid. Det kan være indretningshjælp el. styling, hvor man via udtryk i butikken kan se, føle og røre og dermed få en anden fornemmelse og igennem personlig rådgivning få hjælp af en Sinnerup-medarbejder, der har stor viden inden for fagområdet.

Noget der gør mig rigtig glad, er at være vidne til denne service og se når glæde, passion og viden mødes og lykkes.

Relateret indhold

26.04.2024Designbase.dk

Detailhandlen forventer ikke længere prisfald

26.04.2024Designbase.dk

Nu skal du indberette din emballage for 2024: Sådan gør du

25.04.2024Designbase.dk

Messe Frankfurt tilbyder gratis onlineevents for alle

23.04.2024Designbase.dk

Den digitale sikkerhed halter hos danske SMV’er

19.04.2024Designbase.dk

Virksomheder står alene med udfordrede lærlinge

19.04.2024Designbase.dk

Gratis klimarapportering er nu standard for store events i Bella Center

18.04.2024Designbase.dk

Ny ungdomsuddannelse kan skaffe flere unge til erhvervsuddannelserne

17.04.2024Designbase.dk

Engros- og detailhandlen lægger an til blød landing

Hold dig opdateret med designbase.dk

Bliv en del af design- og interiørbranchens eksklusive fællesskab. Få indsigt i de nyeste produkter, trends og tendenser, spændende interviews, temaer, unikke jobtilbud og spændende events.

Se flere temaer

Events

Se alle
3daysofdesign
Messe
3daysofdesign

En platform til at fremvise og fejre fantastisk design

Dato

12.06.2024

Sted

Frederiksgade 1, 3rd floor 1265 Copenhagen K

TRENDS UP WEST
Messe
TRENDS UP WEST

THE SHOW WILL GO ON!

Dato

29.06.2024

Sted

AREAL BÖHLER i Düsseldorf

Dimex
Messe
Det bliver alt andet end almindeligt: Nordstil sommerudgaven er klar.

"Fra regionen - til regionen” er temaet for den kommende Nordstil sommerudgave, der finder sted fra 27. til 29. juli 2024. I tæt forbindelse med Hamborg Messe og i bæredygtighedens ånd støtter Nordstil den nordlige region på en række forskellige måder. Forhandlere i Norden kan forvente en bred vifte af mærkevareproducenter, markante nystartede virksomheder, originale producenter og unge designere på deres sædvanlige ikke-standardiserede måde. Inspiration er garanteret!

Dato

27.07.2024

Tid

08:00

Sted

Hamburg

Dimex
Messe
Nordstil - Bestillinger afgives i nord

Som det nordlige knudepunkt tiltrækker Nordstil hvert år adskillige købere om bord - det er her den nordtyske detailhandel og mange flere bestiller innovative produkter til deres sortiment. Masser af impulser og et udvalg af produkter, der ikke er andre steder i sigte i norden!

Dato

27.07.2024

Tid

10:00

Sted

Hamborg

Formland
Messe
Vi ses til Formland Autumn

Nordens mest inspirerende design- og interiørmesse 17. - 19. august 2024

Dato

17.08.2024

Tid

09:00

Sted

MCH Messecenter Herning Vardevej 1 7400 Herning

Stockholmsmässan
Messe
Velkommen til Formex

Formex er en messe for dig, der arbejder inden for gave-, boligtekstil- og boligindretningsbranchen eller medierne. Er du køber, dekoratør, designer, stylist eller arkitekt, er du hjertelig velkommen!

Dato

27.08.2024

Tid

09:30

Sted

Mässvägen 1, 125 80 Stockholm

Copyright 2023