08.11.2019 | Business | Ledelse & drift
Årets vinder af Designbaseprisen 2019: Sinnerup i Aarhus er et inspirerende livsstilsunivers
At skabe en rumoplevelse var målet, da man nyindrettede Sinnerups 3600 kvm. store butik i Aarhus. I dag fremstår den som et inspirerende univers, hvor kunderne kan opleve alt fra køkkenværktøj til møbler – alt sammen bundet sammen af livsstil. Blandt de nye kodeord er synlighed!
Login med brugernavn/password eller Linkedin

Opret en profil på designbase.dk og få bl.a. adgang til låst indhold
Opret medlemskabTable top

Det smukt dækkede bord
Service, bestik, glas, tekstiler, vaser, fade, skåle med meget mere. Det smukt dækkede bord er essentielt for design- og interiørbranchen. Det er her, der ligger rigtig meget salg, og det er her, butikkerne kan inspirere kunderne med smukke borde i indretningen, og som vanligt er der masser af spændende nyt til branchen og til forbrugerne. Vi har set på nyhederne til sommeren og ind i efteråret.
Trends

En samlet genstart af de globale tekstilmesser
Techtextil, Texprocess og Heimtextil Summer Special slår dørene op i Frankfurt am Main fra den 16. til den 24. juni. Efter corona-pausen glæder udstillere og besøgende sig til det personlige møde, og talrige innovationer og spændende nyudviklinger er klar til at blive præsenteret.
Udstyr

Et skarpt samarbejde
bySommer har netop indgået et samarbejde med Nordic Chefs om lancering af den nye knivserie: ‘Nordic Chefs Collection’.
Ledelse & drift

Detailhandel 2021: Runder for første gang 400 milliarder kroner
Coronapandemien har bidraget til detailbranchens store omsætningsfremgang. Det er første gang i historien, at detailhandlens omsætning runder 400 milliarder kroner på et enkeltstående år, og stigningen er ligeledes den største i statistikkens levetid. Især underbranchen ”Internethandel, postordre mv.” imponerer med store vækstrater siden 2019, fastslår DI.
Trends

Vi ser fremad: Christmasworld Trends 2022+ åbner op for nye designmuligheder
"Facing Forward" er mottoet for Christmasworld Trends 2022+. De tre trend-statements "hearted+minimal", "mystic+originate" og "local+vital" rummer temaer, farver materialer og inspiration til design 2022+, når det gælder dekoration til julen.
Udstyr

WMF rebrandes
“Feel perfection” er det nye WMF-slogan, der underbygges med en ny mærkevarekommunikation og et nyt visuelt udtryk. Målet er at tale direkte til de kvalitetsbevidste, køkkenpassionerede forbrugere med et design, der skiller sig ud, et større fokus på den digitale kommunikation og en større synlighed i de fysiske butikker, siger Groupe SEB Nordics business director.