Trademark Living får nyt logo
Det nye logo af et fingeraftryk manifesterer firmaets DNA og skal sikre en unik og genkendelig visuel identitet.
For 13 år siden valgte folkene bag firmaet at opkalde det helt simpelt efter et varemærke, Trademark. Senere blev markedskræfterne pointeret med LIVING. Og nu vil firmaet gerne gøre varemærket til endnu mere sit eget med et unikt logodesign.
Det nye logo er et fingeraftryk, der manifesterer firmaets DNA – firmaets unikhed. Det forklares ligeledes at logoet og de unikke linjer i fingeraftrykket skal repræsentere en uendelighed og ringene i vandet, der spreder sig, når kundeservice ydes og firmaets spændende med-kant-sortiment tilbydes.
”Trademark Livings visuelle make-over sker primært for at styrke genkendelighed på markedet” siger indehaver Jan Thormann og fortsætter ”Ikonet er som en uendelig ramme, der danner et sundt grundlag for noget større”. Der er ingen tvivl; vi ønsker med dette brandikon at stå ved, det vi laver – og dem, vi er. Ønsker at vise vores stolthed og unikhed”.
Det nye logo og Trademark Livings nye visuelle identitet kan bl.a. opleves på Formland, Hal J, Stand 7138.