Spring Copenhagen henter ny brancheprofil
Spring Copenhagen viser, at de er på hastig fremgang i branchen. Med ansættelsen af Cindy Stoltze som salgs- og marketingchef har designvirksomheden nemlig formået at tiltrække et stærkt kort fra en af branchens sværvægtere.
Cindy Stoltze er pr. 1. juni tiltrådt i virksomheden. Hun kommer med massiv erfaring branchen, senest en stilling som senior key account manager i Rosendahl Design Group. Hos Spring Copenhagen kommer hun til at have fokus på at vækste samarbejdet med detailleddet og have fokus på internationale satsninger.
”Jeg glæder mig helt vildt til at komme i gang med arbejdet hos Spring Copenhagen. Brandet har enormt stort potentiale, som jeg glæder mig til at folde ud. Jeg er sikker på, at mit netværk i branchen og min erfaring vil være et aktiv fremadrettet, så vi kan fortsætte Spring Copenhagens imponerende vækstrejse”, siger Cindy Stoltze.
Med tilgangen har Spring Copenhagen fået ekstra organisatoriske muskler til at ekspandere indsatsen over for detail. Samtidig er det også en fremadrettet investering i at styrke organisationen til en større international ekspansion.
”Cindy er den helt rigtige til at gøre os endnu stærkere i konkurrencen med de større og etablerede danske designbrands. Hun kommer med massiv erfaring fra branchen og kan styrke vores position ude i butikkerne. Samtidig vil hun være helt afgørende i at strukturere den internationale plan, vi har i drejebogen”, fortæller Peter Sørensen, CEO i Spring Copenhagen.
- HCL