En ny kampagne med et kraftigt bæredygtighedsfokus skal være med til at løfte det legendariske, franske Pillivuyt-brand, så også de unge får øjnene op for brandet. Pillivuyt har eksisteret i over 200 år, og bæredygtighed har altid været en del af DNA’et. Kampagnen lanceres i butikkerne til november.
”Den nye Pillivuyt- kampagne henvender sig til den nye, miljøbevidste generation af unge på mellem 25 og 40 år, der kan identificere sig med budskabet”, siger kommerciel direktør i Thuesen Jensen, Martin B. Larsen.
Login med brugernavn/password eller Linkedin

Opret en profil på designbase.dk og få bl.a. adgang til låst indhold
Opret medlemskabBranchenyt

På messe i Norge og Sverige
Oslo Design Fair er den eneste skandinaviske messe, der holdes på det planlagte tidspunkt fra 27.-30. januar. I Sverige er messerne aflyst og afløst af alternativer, og Formland er flyttet en måned frem.
Branchenyt

LIKEconcrete fik ny investor i Løvens Hule i aftes
Løvens Hule-investor Jacob Risgaard købte i aftes 33 pct. af Be-Concrete Aps, der står bag brandet LIKEconcrete for 250.000 kr. Brandet lægges ind under bySommer, og dermed er grunden lagt til forhandlersynergi, udvikling og vækst.
Branchenyt

Julehandlen sprængte forventningerne
Øgede coronarestriktioner fik forbrugerne til at skrue gevaldigt op for julegaveindkøbene på nettet.
Design

En symfoni i lilla og grå
I anledning af sit 140-års jubilæum har Iittala udvalgt en række ikoniske designs, som rummer essensen af deres designfilosofi, med en kollektion, der får helt nyt liv i kraft af to nye farver: en magisk ametyst og en elegant mørk grå.
Table top

Alsidig skønhed
Brugskunst

Byd foråret velkommen
Påsken er et af forårets store lyspunkter, hvor lys og solskin mødes, og naturen begynder at folde sig ud på ny. Det er også en tid, hvor årstiden kan bydes velkommen i hjemmet med dekorative genstande fra Royal Copenhagen, der afspejler sæsonens blide pasteller og blomstrende flora.