Nyt logo til Ib Laursen
Det nye logo skal styrke brandet og gøre det mere kendt i den brede offentlighed.
For i endnu højere grad at synliggøre den udvikling og konstante forandring virksomheden Ib Laursen Aps er i, vælger de nu at præsentere et nyt logo.
I årenes løb er vi som virksomhed blevet kendt som IB rundt omkring i verden, hvorfor fornavnet hér har fået en fremtrædende rolle og placering i logoet, for på denne måde at skabe den altafgørende genkendelighed for vores mange internationale kunder, skriver Peter Laursen i en pressemeddelelse.
Ib Laursen har haft et eksternt reklamebureau til at klare opgaven med at udforme et nyt logo og selvom Logoet er nyt, er det stadig den samme virksomhed, med de samme rare mennesker understreges det.
Elementerne i det nye logo afspejler vores stolte oprindelse ved den blæsende jyske vestkyst, lige midt i Vadehavet. Det skarpe øje vil derfor bide mærke i den blå bølge, der kommer blæsende fra vest. For at understrege stoltheden over vores danske rødder, har vi derfor også tilknyttet et Denmark til logoet, forklares det og yderligere:
Det nye, lette og luftige logo afspejler således en moderne dansk virksomhed, der er fulgt med tiden, og som med stolthed værner om rødderne og traditionerne i det vestjyske Vadehav.