Nyt brand: Amace Scandinavia
Lækre, douce nuancer, superbløde tekstiler og elegante detaljer. Det er essensen af Amace Scandinavia, et brand under RTC House of Brands.
Hverdagsluksus, alle har råd til
Lækre, douce nuancer, superbløde tekstiler og elegante detaljer. Det er essensen af Amace Scandinavia, det nye brand hos RTC House of Brands. Læg dertil fornuftige priser, hvor alle kan være med.
Med Amace giver vi folk mulighed for at mikse high-end design med budgetfund og stadig få en elegant wauw-oplevelse i indretningen uden at man nødvendigvis kan se, hvilket item der er det dyreste. Det er en trend inden for både bolig og mode at mikse både stil og prisklasser og med Amace er der tale om overraskende lækkert design til særdeles fornuftige priser, siger brand- og marketing manager hos RTC House of Brands, Maria Araghouna.
Den første kollektion fra Amace Scandinavia består af hverdagsobjekter, som lige har fået et lag tryllestøv og er blevet gjort en tand lækrere med metallic overflader, facetslebne detaljer og tykke, luksuriøse tekstiler. Sortimentet tæller alt fra tæpper med lange, dekadente frynser, pelspuder, kosmetikpunge i faux suede over duftlys til accessories til badet alt i støvede sorte, grå og nude nuancer.
Den første kollektion er tegnet inhouse, men allerede nu sætter eksterne designere stregerne til de kommende kollektioner.
Den nye kollektion byder på blandt andet duftlys, bordspejle, opbevaring, puder i ruskind, velour og plys samt toiletpunge, børster, opbevaring, spande m.m.