19.06.2018 | Navnenyt
Ny profil til PR-bureau

Samira Kudsk PR har ansat Senior Brand Advisor
Jakob L. Falhof er ansat som Senior Brand Advisor hos Samira Kudsk PR. Jakob kommer fra en stilling som nyhedsredaktør på BO BEDRE, hvor han har været ansat som journalist siden 2012. Tidligere har han arbejdet i eget firma med PR og kommunikation.
Hos Samira Kudsk PR skal Jakob arbejde med strategisk PR for en række danske og internationale livsstilsbrands samt bidrage til virksomhedens fortsatte vækst.
Jakob kan kontaktes på: tlf.: +45 5224 4124 eller mail: jakob@samirakudskpr.com
Kort om Samira Kudsk PR
Samira Kudsk PR blev etableret i 2008 og arbejder med PR for kunder som BoConcept, Duravit, ECCO, Eva Solo, Part Two og Quooker.
Ledelse & drift

Tag på messe i hjertet af Europa
TrendSet ligger i München, og her samles branchefolk fra interiør- og livsstilsbranchen to gange om året til en messe, der i særdeleshed rammer kunder, potentielle kunder og nye kunder fra Tyskland, Østrig, Schweiz og Italien. Men også danske besøgende kan få glæde af messen, der byder på udstillere fra regionen såvel som internationale udstillere. Vi har talt med Tatjana Pannier fra TrendSet.
Ledelse & drift

Vi ser mulighederne
Hos Witt A/S i Gødstrup uden for Herning har de skabt et miljø, der inspirerer, overrasker og giver plads til nytænkning. ”Innovation, knowhow, godt design og høj kvalitet er nøgleordene,” fortæller salgsdirektør Henrik Buur. ”Og en høj puls!”
Dekoration

Vinder af Sirus produkter
Læserkonkurrence nr. 2 i designbase nr. 5 har fundet sin vinder
Brugskunst

Fåreskind kan bruges året rundt
Fåreskind er et naturmateriale med exceptionelle kvaliteter. Det er varmt, når det er koldt, og kølende, når det er varmt. Det budskab arbejder Shepherd of Sweden på at få kommunikeret ud i såvel Skandinavien som i resten af Europa.
Branchenyt

Vindere af produkter fra Eva Solo
Læserkonkurrence i designbase har fundet sine vindere
Branchenyt

”Man skal turde tænke ud af boksen – eller gaveæsken, om man vil…”
”Vi tror på, at nøglen til succes er høj kundeservice”. Det siger Lars Galvit og Thomas Dalsgaard, der for nylig har købt aktiviteterne i dp danmark. Målet er fremadrettet at skabe spændende indpakningsdesigns, der løfter oplevelsen for modtageren.