27.02.2018  |  Business  |  Trends

Nuance Termoflaske med vakuumeffekt vinder international designpris

Indhold fra partner Hvad er dette?

Ved dette års If designpris-uddeling blev det nyudviklede produkt, Nuance Termoflaske med vakuumeffekt, hædret for det ekstraordinært gode og funktionelle design.

Nuance Termoflaske holder temperaturen længe

Nuance Termoflaske er udviklet med vakuumeffekt, der betyder, at varme- og kuldetabet minimeres, og derfor holder den ekstraordinære termoflaske dine drikkevarer kolde i 24 timer og varme i 12 timer.

Termoflasken er 100 % tæt, og da den er produceret i stål, er den også yderst holdbar og dermed velegnet at tage med til alle former for aktiviteter fra træning til job, på pisterne, på stranden, på vandring - og alle andre steder - og så passer den til bilens kopholder.

Flaskens bløde, organiske form fremhæves af de tre flotte farver og låget i blankt stål. Nuance Termoflasker fås i to forskellige størrelser: 360 ml til vejl. kr. 279,95 og 500 ml til vejl. kr. 299,95

Om designprisen If

Designprisen If er en af verdens mest eftertragtede designpriser og et internationalt kvalitetsstempel. Den prestigefyldte pris gives på baggrund af en vurdering fra en international jury bestående af en lang række anerkendte designere.

Mere fra F&H of Scandinavia A/S

F&H of Scandinavia A/S

www.fh-as.dk

F&H of Scandinavia er Skandinaviens største grossist indenfor isenkram, og med mere end 8.000 forskellige varer på lagerhylderne - bl.a. Bitz, HOLM, Kähler, Södahl, Margrethe-skålen,  Blomsterbergs, Nuance, Lyngby Glas, Morsø, Zone, MEdusa og mange, mange flere. Innovation er omdrejningspunktet i alle sammenhænge i hele koncernen. Kun ved konstant at udvikle, finde og…

Se virksomhedsprofil  

  Designbase.dk anvender cookies, som vi bruger til at huske dine indstillinger og statistik m.m. Når du fortsætter med at bruge websitet accepterer vores nye cookie- og persondatapolitik. Læs mere