Nu skal imm cologne også kunne tilgås digitalt
Koelnmesse introducerer et digitalt koncept til de udstillere og besøgende, der ikke kan besøge imm cologne til januar næste år grundet coronakrisen.
En succesfuld messe med maksimal eksponering er målet for imm cologne til januar 2021. Derfor introducerer Koelnmesse nu et digitalt koncept under navnet ’imm cologne home’.
”Vi hos Koelnmesse tror stålfast på, at alt er muligt med vores sundheds- og sikkerhedskoncept #BSAFE4business og et positivt mindset. Denne progressive attitude er en mange nationale og internationale udstillere og besøgende deler med os. De ser frem til at netværke – også selvom det står klart for alle, at mange ting vil være anderledes til næste år”, siger Matthias Pollman, vicepræsident hos Koelnmesse og fortsætter:
”Ved at udvide messen ind i den digitale sfære skaber vi de bedste muligheder for at øge vores rækkevidde. Denne digitale rækkevide vil bruges som et nyt succeskriterie for alle vores messer i fremtiden. Det vil ikke længere kun handle om antallet af udstillere og besøgende og hvor de kommer fra – vi ønsker også at blive målt på vores digitalisering”.
Den relancerede platform vil fungere som et forum for virtuelle udvekslinger mellem industrikollegaer og et rum til at netværke med relevante kontakter.
Foruden livestreaming af panelsnakke, vil der også være temaopdelte videochatte i en virtuel café. Besøgende, der tilgår messen online, vil desuden få mulighed for at opleve eksklusive lanceringer i private showrooms og have én-til-én snakke med udstillere.
- HCL