Det er efterhånden mere reglen end undtagelsen, at design- og interiørbutikkernes sortiment også består af lækre små spiselige specialiteter som konfekture, lækre olier, krydderier eller te. Og når så især indpakningen er æstetisk og blot gør specialiteten endnu mere appetitvækkende, er produkterne sværere at modstå, når der skal shoppes efter en personlig gave eller blot en lille ting til at forsøde hverdagen med.

Opret en profil på designbase.dk og få bl.a. adgang til låst indhold

Opret medlemskab

Kunne du tænke dig at være ansvarlig for, at udvikle og drive vores strategiske og internationale B2B E-commerce kunder? Så er det måske dig vi leder efter. Det er en nyoprettet stilling, der kræver, at du har en alsidig E-commerce erfaring og føler motivationen ved selv, at kunne præge og udvikle dette område for Eva Solo.

Du bliver en vigtig samarbejds- og sparringspartner for vores Market Managers, i salget af Eva Solos produkter til eksterne webshops, både nationalt og internationalt. Deres online succes bliver din succes. Du vil desuden komme til at arbejde tæt sammen med vores marketingafdeling og vores B2C webshop manager.

Ansvars- og arbejdsområder

Med reference til vores Sales Director bliver dit overordnede succeskriterie at skabe markant vækst og udvikling for kundernes online handel. Dette opnås gennem:

Kvalifikationer og erfaring

For at få succes i stillingen, er det vigtigt, at du er/har:

Personlige egenskaber:

Som person er du resultatorienteret med stort drive, god gennemslagskraft og kan skabe gode relationer. Du er selvkørende og udholdende – venter ikke på, at opgaven skal lande på dit bord, men tager ansvar og initiativ. Alt omkring E-tail/E-commerce og nye tiltag motiverer dig.

Du er en effektiv kommunikatør, der kan sælge dine ideer. Måden du opnår dine resultater er bl.a. ved at være udadvendt, analytisk og ved at være god til at opbygge og vedligeholde relationer. Du er rejsevant og trives i et uformelt miljø, som du bidrager til med godt humør og engagement.

Ansættelsesforhold:

Vi har en sund arbejdskultur, gode kollegaer og tilbyder løn inkl. pension efter kvalifikationer, frokost- og massageordning ligesom vi har en sundhedsforsikring til alle vores medarbejdere. En del rejseaktivitet skal påregnes.

Ansøgning:

Send din ansøgning og dit CV til vores eksterne HR Konsulent Peter Bøndergaard på job@comita.dk. Det er vigtigt, at du kommer med konkrete eksempler på hvordan du skaber resultater som Key Account Manager. Ansøgningsfristen er 2. august 2019, men vi indkalder løbende til samtale, så du behøver ikke at vente med at søge. Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Peter Bøndergaard på 2673 0880.

Vi glæder os til at høre fra dig. 

Tags: Eva Solo A/S

House Doctor Group søger en dygtig Brand & Concept Manager, der har erfaring med at opbygge og videreudvikle koncepter og designbrands.

BRAND & CONCEPT MANAGER til House Doctor® Group

OPSTART SNAREST MULIGT

Hos House Doctor Group søger vi en dygtig Brand & Concept Manager, der har erfaring med at opbygge og videreudvikle koncepter og designbrands. Du vil få overordnet ansvar for vores grafiske team og til opgave at videreudvikle identiteterne for vores brands.

 

ANSVARSOMRÅDER

Du får en central rolle i vores marketingafdeling, hvor du med det overordnede ansvar for det grafiske team vil stå for at videreudvikle brandidentiteter, koncepter og kommunikation for House Doctor Group. Du vil referere til vores Design og Marketing Manager, og dine opgaver vil bl.a. bestå af:

 

KRAV TIL JOBBET

Du har solid erfaring med at opbygge og videreudvikle koncepter og designbrands, og du har en stærk interesse i tidens trends og tendenser, hvilket du formår at omsætte til målrettede marketingaktiviteter, der fungerer på tværs af lande og kulturer. Kreativitet og innovation kendetegner din tilgang til alle opgaver, men samtidig falder planlægning og overblik dig også naturligt.

Du formår at omsætte dine idéer til handling, og du er vant til at sparre med ledelsen. Samarbejde på tværs er en selvfølge for dig, og som person er du løsningsorienteret og trives i en foranderlig virksomhed, hvor et højt tempo og uhøjtideligt miljø præger hverdagen.

 

KVALIFIKATIONER

Du har 3-5 års erfaring fra en lignende stilling indenfor livsstilsbranchen. Du taler og skriver flydende engelsk, og du er stærk rent kommunikativt – måske har du endda en lille tekstforfatter gemt i dig.

 

VI TILBYDER

House Doctor Group er en ambitiøs og dynamisk organisation, hvor personligt ansvar og engagement har afgørende betydning. Du bliver en del af en sund, familieejet virksomhed med stærke værdier om ærlighed, passion og innovation. Disse værdier efterleves i høj grad gennem House Doctors ledelsesfilosofi, Human Balance, som bygger på en klar overbevisning om, at mennesker i balance skaber resultater.

Derfor har House Doctor et konstant fokus på at skabe rammerne for, at hver enkelt medarbejder kan udvikle sig både fagligt og personligt, mentalt og fysisk og dermed skabe en hverdag i balance og en organisation i balance. Dette gøres igennem et fællesskab, hvor man støtter hinanden, vækster hinanden og skaber en fælles fremtid.

 

ARBEJDSSTED OG TIMER

Arbejdsstedet er på vores hovedkontor i Ikast, og det er en fuldtidsstilling.

 

ANSØGNING OG KONTAKT

Send CV og ansøgning med emnet ”Brand & Concept Manager” til Tove Cortnum, Design & Marketing Manager, på tovco@housedoctor.com.

Vi holder løbende samtaler og lukker stillingen, når den rette kandidat er fundet.

 

 

Åbner butik i København til efteråret

Det norske boligbrand Slettvoll, som designer eksklusive møbler og interiør, åbner til oktober sin første butik i Danmark.

Slettvoll har en ambition om at skabe tidløse møbler og interiør i høj kvalitet, som kan leve i mange generationer, men samtidig passer til de tendenser, der præger boligindretningen. Derfor bliver en stor del af brandets møbler både designet og produceret i Norge, hvor alle materialerne håndplukkes særligt til hvert enkelt design. Slettvolls designere og håndværkere omdanner det derefter til møbler og interiør, hvor der hverken er gået på kompromis med kvalitet eller æstetik.

"Vi glæder os utrolig meget til at vise alle vores designs frem for danskerne - og ikke mindst se, hvordan de kan blive en del af de mange smukke danske hjem. Danskerne kan noget helt særligt med indretning og er en stor inspiration for os alle i Norden - og derfor glæder vi os også ekstra meget til at åbne i Danmark", fortæller Live Slettvoll, der er kreativ leder hos designbrandet.

Den første butik, som Slettvoll åbner i Danmark er placeret på Oslo Plads i København. Butikken åbner den 3. oktober.

www.slettvoll.no

Ballet i Tivoli fortolker dansk design

Lørdag den 13. juli kl. 20:30 er der premiere på den moderne balletforestilling ”Et glimt af i går i dag”, der blandt andet tager udgangspunkt i PH’s klassikere ”Glemmer du”, ”Hvorfor er lykken så lunefuld” og ”Dansevisen”. Det eviggyldige danske design hyldes i en moderne forestilling, der vender blikket tilbage til dengang, de store klassikere blev skabt.

Forestillingen har Paul James Rooney som koreograf, mens jazzsangerinderne Sinne Eeg og Birgitte Soojin står for nyfortolkning af de gamle danske klassikere.

I den moderne balletforestilling blandes ballet, neoklassisk og moderne trinsprog sammen med en særlige epoke i dansk designs tidsalder. Dermed bliver der lejlighed til et tilbageblik på dansk mode, musik og design, og på en række tidløse klassikere, der har skabt historien. Derfor er kostumerne også inspireret af danske designklassikere. 

”Pantomimeteatret og Tivoli i det hele taget er en blanding af tradition og inspiration på en ny måde. Vores slogan er ”Altid som aldrig før”, og det er præcis Tivolis ånd. ”Et glimt af i går i dag” viser det, vi kender på en ny måde – en ny vinkel på de gamle klassikere”, lyder det fra Tivolis balletchef Peter Bo Bendixen 

www.tivoli.dk

Kasper Boje Nielsen er ny CCO hos Silkeborg Uldspinderi.

Kasper er et kendt ansigt i branchen. Senest var han CCO i den nystartede designvirksomhed Warm Nordic. Før den tid har Kasper gjort karriere i Kähler Design, hvor han har været med på hele rejsen fra dengang, hvor virksomheden var et konkursbo med tre medarbejdere og frem til 2018, hvor Rosendahl købte Kähler som den veldrevne virksomhed, den var, og hvor han fulgte med Frantz Longhis over i hans møbelsatsning Warm Nordic.

”Kendetegnet for Silkeborg Uldspinderi har altid været og er stadig i høj grad faglighed og en dybt specialiseret knowhow omkring de to produkter, uld og alpaca, der arbejdes i. Fokus har igennem tiden altid været på produktet og kvaliteten. Men det er ikke længere nok. Så da indehaveren af Silkeborg Uldspinderi, Jesper Castillo Olsen for halvandet år siden overtog virksomheden efter sin far, valgte han i højere grad at fokusere på design og branding”, fortæller Kasper Boje Nielsen.

Det er da også i den forbindelse, at Kasper nu er tiltrådt som CCO med ansvaret for den kommercielle del af forretningen. Kasper skal i høj grad fokusere på at brande Silkeborg Uldspinderi.

”Vi er i gang med at udvikle en ny unik kollektion i samarbejde med anerkendte designere, ligesom vi er i gang med at udvikle en ny hjemmeside”, lyder det. Kasper vil i øvrigt også være ansvarlig for at styrke Silkeborg Uldspinderis profil på hjemmemarkedet både for B2B og B2C, ligesom der skal sættes endnu mere turbo på eksporten.

”Silkeborg Uldspinderi er en virksomhed med et fantastisk know how, høje krav til kvaliteten og ikke mindst en hamrende god historie, der bare venter på at blive fortalt, og igennem mine tidligere jobs i Warm Nordic og hos Kähler har jeg fået opbygget en værktøjskasse i forhold til storytelling, som jeg ikke kan vente med at tage i brug”.

Mette Ditmers nye pudekollektion ”Boudoir” består af puder i forskellige størrelser og mønstre, som på fineste vis kan mixes og matches.

Et boudoir (/ˈbuːdwɑːr/; Fransk: [bu.dwaʁ]) er en kvindes private salon, som regel placeret imellem spisestuen og soveværelset, men kan også referere til en kvindes private soveværelse.

BOUDOIR-serien er skabt af smukke, karakteristiske gobelin-stoffer med markante mønstre, blød velour i støvet farvemix samt kontrastfarvet strukturstof. De udsøgte stoffer er produceret i slidstærk møbelkvalitet, som gør, at de fremstår som nye, selv efter længere tids brug. De forskellige strukturer, farver og mønstre bindes visuelt sammen af små fine kantbånd i matchende farver.

Puderne fås i tre størrelser, alt efter design: ATELIER-puder: 30x50cm /  BLOCK-puder: 40x60cm  / SQUARE-puder: 45x45cm

BOUDOIR-serien sælges kun i udvalgte butikker.

Har du en stærk salgsprofil, en overordnet forretningsmæssig forståelse og motiveres du af at skabe succes for og med dine kunder?

F&H of Scandinavia A/S søger en stærk og udadvendt Key Account Manager. Salgsafdelingen til dagligvarer/byggemarkeder beskæftiger 8 engagerede medarbejdere. Tempoet er højt, omgangstonen uformel, og der hersker en god teamånd. 
 
Som vores nye Key Account Manager skal du være drevet af langsigtede mål samtidig med, at du har en god forståelse for, hvordan du etablerer og udvikler et bæredygtigt samarbejde med dine kunder. Du skal kunne se muligheder og løsninger, og gerne have en passion for at sammensætte sortimenter og kampagneoplæg, hvor du vil være medbestemmende på produktudviklingen.  
 
Du vil referere til salgschefen og gennem et tæt samarbejde med dine kollegaer skal du kunne sikre salg og indtjening på udvalgte danske og svenske Key Account kunder. Din kundeportefølje er bl.a. Rema 1000, Netto samt lignende kæder i Sverige.  Varesortimentet spænder bredt, og det vil være et stort plus, hvis du interesserer dig for boligindretning og livsstilstrends.  
 
Arbejdsopgaver og ansvar:
 
Vi forventer, at du:
 
Du tilbydes: • Et udfordrende og spændende fuldtidsjob med tiltrædelse snarest muligt, eller senest den 1. oktober 2019 • Et udfordrende og spændende job i en vækstorienteret og dynamisk virksomhed • Gode muligheder for faglige og kreative udfordringer  • Diverse attraktive personalegoder 
 
Er du interesseret:
Såfremt du vil høre mere om jobbet eller F&H of Scandinavia, inden du sender din ansøgning, er du velkommen til at kontakte salgschef Claus Dybdal på cdy@fh-as.dk. Din ansøgning med CV bliver behandlet fortroligt. 
 
Du søger jobbet på www.fh-as.dk. Under jobs vælges Key Account Manager til supermarkeder/byggemarkeder indenfor køkken og isenkram. 
 
Sidste ansøgningsfrist er den 15. august 2019. Til din orientering vil der blive afholdt løbende samtaler. 

Til vores nye Creative Team søger vi en Creative Production Manager med et skarpt organisatorisk overblik og erfaring med produktionsledelse, der kan sikre et effektivt produktionsflow i contentudviklingen til vores 9 brands.

Som Creative Production Manager hos Rosendahl Design Group bliver du en del af et kreativt hus, der arbejder med dansk design og efterspurgte designskatte.

Under ledelse af vores Head of Marketing vil du have det overordnede ansvar for planlægning og produktionsledelse af de kreative produktioner og herunder sikre overholdelse og maksimalt udbytte af budgetterne.

Dine arbejdsopgaver omfatter blandt andet:

Du får en stor kontaktflade både internt og eksternt, og det er derfor vigtigt, at du er en udadvendt teamplayer, som kan tænke på tværs af afdelinger og behov. Eksternt vil du arbejde med vores fotografer, stylister, tekstforfattere og reklamebureauer, mens du internt vil indgå i en større marketingafdeling, som også omfatter Marketing Managers, PR, Store Design, Layouter, Project Managers, Digital Marketing Specialister m.fl.

Din profil
Stillingen som Creative Production Manager er nyoprettet, så du skal have stor lyst til at skabe og udvikle din egen rolle i samarbejde med vores Head of Marketing og vores kreative team. En af dine største udfordringer bliver at jonglere mellem 9 brands og sikre, at vi når i mål med vores contentproduktion.

Som person er du udadvendt og en dygtig kommunikator. Du har flere års dokumenteret erfaring med produktionsledelse af video, digital content og andre medieproduktioner, og du arbejder struktureret med øje for detaljen. Du er en handlekraftig produktionsleder, som påtager sig ansvaret for at nå i mål med outputtet, og du formår at motivere andre til at arbejde sammen mod et fælles mål.

Sidst men ikke mindst er det afgørende, at du brænder for dansk design og vores produkter.

Desuden lægger vi vægt på, at du:

Vi tilbyder 
En fleksibel arbejdstid på 37 timer i en virksomhed med gode arbejdsforhold og et uformelt arbejdsmiljø i lyse og inspirerende omgivelser med base i Hørsholm. Et fagligt udfordrende miljø, hvor barren for vores visuelle materiale ligger højt. En afdeling med et godt sammenhold, hvor der altid er plads til et godt grin, selvom vi har et højt tempo. En lønpakke, der forhandles individuelt, pension og sundhedssikring. 

Spørgsmål og ansøgning 
Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Head of Marketing Margit Friis på tlf. 2516 0862 eller HR-partner Anna Maria Skourup på tlf. 2516 0741.

Vi glæder os til at høre fra dig hurtigst muligt og kalder løbende til samtaler henover sommeren. Vi modtager kun ansøgninger, der er søgt online via link

Broste Copenhagen's Autumn Winter 2019 kollektion er en hyldest til livets simple glæder – og til alle de små udtryk for kærlighed og omtanke, vi lægger i tilsyneladende ubetydelige hverdagsrutiner. Hjemme er, hvor hjertet er, som man siger.

Glæden ved at dække bordet – med et par ekstra tallerkener til gode venner, der kommer uventet forbi til et enkelt, hjemmelavet måltid på en hverdagsaften. Den omsorg, man lægger i at forberede senge til overnattende gæster – når man lufter dynerne udenfor og sætter en buket friske blomster på natbordet, før de kommer. Den uselviske venlighed, når man står tidligt op på en kold og stille søndagsmorgen for at sørge for varm te og brød til resten af familien, der stadig sover trygt.

Broste Copenhagen Autumn Winter 2019-kollektionen er en hyldest til livets simple glæder – og til alle de små udtryk for kærlighed og omtanke, vi lægger i tilsyneladende ubetydelige hverdagsrutiner. Hjemme er, hvor hjertet er, som man siger. Det kan lyde som en idealiseret kliché, men der gemmer sig en sandhed i tanken om, at hjemmet er det sted, hvor kærlighed, omsorg og omtanke regerer. Mellem hjemmets fire vægge finder livet sted – hver dag. Og det bør vi pleje og værdsætte.

Ud fra disse tanker har vi skabt en kollektion med nye, vellavede møbler til din entré, dit køkken og din stue såvel som en stor mængde hverdagsgenstande – fra vasen i din vindueskarm til tallerkenerne på dit bord. Sammen skaber de, som brikkerne i et puslespil, det perfekte hjem. Eller de skaber et hjem til liv, som af og til er noget rod, af og til er vanskelige, af og til er fulde af uvished og frustration – og som af og til er … perfekte. Som regel på grund af de mennesker, vi har omkring os.

Som altid kan vores rødder i nordisk kultur og livsstil ses i den måde, vi forholder os til design på. Vi kan bedst lide, når køkkenet er udstyret med pålidelige redskaber, og stuen er fuld af møbler, som hele familien sætter pris på. Vi foretrækker at have en velovervejet tilgang til forbrug – og vælger altid materialer, der holder længe, og former, teksturer og mønstre, der vil forblive relevante henover årstiderne.

I denne sæson introducerer vi en ny, fleksibel sofa, der vil passe ind i næsten ethvert rum, et spisebord og et medfølgende sæt af funktionelle stole – og en udvidelse af nogle af vores mest populære bordservice-kollektioner med nye tilføjelser, der er designet til at fuldende det spændende udvalg. I anerkendelse af behovet for et hjem, der giver en fornemmelse af tryghed og tilhørsforhold gennem de lange vintermåneder, er sæsonens farver dybe, intense og fulde af varme – en klassisk etruskisk rød, indbegrebet af mosgrøn, smuk, mørk bordeaux. Alle er de omhyggeligt udvalgt til enten at komplementere eller kontrastere med hinanden på nye, elegante måder – uanset om du skal bruge et pudebetræk, der matcher din yndlingslysestage, eller en personlig borddækning med forskellige tallerkener, skåle og kopper. De hører sammen, ligesom dine familiemedlemmer gør, når du samler dem omkring middagsbordet.

Denne Broste Copenhagen Autumn Winter 2019-kollektion er skabt til dig – og til dem, du holder allermest af. For i sidste ende tror vi på, at det ikke er møblerne eller indretningen, der er det vigtigste i et hjem, men det menneske, der åbner døren.

Velkommen til en ny sæson!

Sider

  Designbase.dk anvender cookies, som vi bruger til at huske dine indstillinger og statistik m.m. Når du fortsætter med at bruge websitet accepterer vores nye cookie- og persondatapolitik. Læs mere