17.11.2020 | Business | Branchenyt
MCH's tryghedskoncept godt modtaget på Formland
Indhold fra partner Hvad er dette?
Både besøgende og udstillere på interiør- og designmessen Formland har i analyse taget godt imod MCH's indsats for at skabe sundhedsforsvarlige, trygge rammer om deres messebesøg.
Som tillæg til sundhedsmyndighedernes covid-19-retningslinjer har MCH udviklet konceptet TrygtMCH med fokus på afstand, antal, adfærd og hygiejne. Foto: MCH.
Formland fra 13.-16. august var MCH's første messe siden nedlukningen i marts, og som supplement til sundhedsmyndighedernes covid-19-retningslinjer blev messen gennemført under konceptet TrygtMCH®. Fagmessen samlede 6.500 branchefolk i MCH Messecenter Herning, og de blev efter messen spurgt om deres oplevelse af trygheden.
De mange TrygtMCH-tiltag får i analysen en samlet score på 4,5 fra besøgende og 4,4 fra udstillerne på en skala fra 1-5. Samtidig svarer 98 procent af de besøgende "ja" på spørgsmålet om, hvorvidt de følte sig trygge under deres besøg i messecentret. For udstillerne var tallet 97 procent.
De positive tilkendegivelser vækker glæde hos administrerende direktør i MCH A/S Georg Sørensen.
- Vi er utrolig glade for den positive feedback, vi har modtaget på vores TrygtMCH-koncept. Det glæder os, at konceptet og de mange tiltag er blevet taget så godt imod, og vigtigst af alt at de har bidraget til at skabe tryghed blandt messedeltagerne, som jo netop har været vores sigte, udtaler direktøren og konstaterer:
- Vi har med TrygtMCH vist, at det er muligt at skabe sundhedsmæssigt forsvarlige rammer om de fysiske og personlige møder mellem mennesker.
Byggesten til fremtiden
MCH bygger videre på de gode takter på til de kommende arrangementer i koncernen. Genåbningen af MCH Herning Kongrescenter fredag 28. august blev således også gennemført under TrygtMCH®, og det samme gør sig gældende for alle fremtidige arrangementer i såvel messecentret som kongrescentret.
TrygtMCH
Messeaktivitet er omfattet af det regelsæt for antal kvadratmeter pr. person, som også kendes fra landets stormagasiner og storcentre. MCH har som tillæg udviklet konceptet TrygtMCH®, der med grundprincipperne antal, afstand, adfærd og hygiejne sikrer et både ansvarligt og attraktivt mødested for dansk erhvervsliv.
TrygtMCH® indebærer tiltag som ændrede halplaner med større stande og bredere gangarealer, besøgsregistrering, dedikerede parkeringsområder og indgange. Formland afholder messe igen 4. – 7. februar 2021 – igen i trygge rammer med TrygtMCH®.
Accessories

Det trygge personlige møde i fokus på Formland
Relationer er blevet styrket, produktnyheder er blevet handlet, og inspiration er blevet delt på Formland Autumn 2020, der samlede interiør- og designbranchen til fire dage med mulighed for at mødes i trygge rammer.
Indhold fra partner
Branchenyt

Branchen bakker op om Formland Autumn 2020
Myndighederne har opdateret retningslinjerne for messeaktivitet, hvilket gør det muligt at gennemføre Formland Autumn 2020 i august som planlagt. Det vækker glæde og møder bred opbakning fra både udstillere og indkøbere.
Indhold fra partner
Branchenyt

Første MCH-messe siden nedlukning: Iværksætterne spirer på Formland
Formland står for døren, og der er lagt op til glædeligt gensyn med netværk, inspiration og handel i højsædet, når branchen fylder messehallerne i Herning til MCH's første messe siden nedlukningen af Danmark. Særligt start-up miljøet blomstrer på messen.
Indhold fra partner
Branchenyt

Møbelmessen Skandinavien integreres i Formland
MCH A/S og Møbelmessen Skandinavien har indgået en aftale, der betyder, at møbelmessen fra 2021 bliver en del af interiør- og designmessen Formland Spring.
Indhold fra partner
Branchenyt

Nærvær og nytænkning krydses på Formland
Der bliver stillet skarpt på nuet, naturen og fællesskabet på Formland Autumn, når Studie FLYHELSTED byder indenfor på Trendzonen 'Atelier Bohemian Shades' 13.-16. august 2020 i MCH Messecenter Herning.
Indhold fra partner
Branchenyt

Formland: Dansk design tiltrækker udlandet
Den internationale interesse var stor, da Formland Spring 2020 fra 30. januar til 2. februar bød på et oplevelsesunivers med inspirerende trendmiljøer, spændende designtalks og flotte udstillinger fra både nye og etablerede brands.
Indhold fra partner