13.03.2017  |  Business  |  Branchenyt

Marketingdirektør forlader B&O

Efter godt et år som marketingdirektør for det hæderkronede brand Bang & Olufsen forlader Peter Svarre efter eget ønske jobbet.

Det blev kun til 14 måneder som marketingdirektør for Bang & Olufsen.

Peter Svarre, der har været marketingdirektør for Bang & Olufsen siden 1. februar 2016, forlader formelt firmaet den 1. april efter endt barselsorlov. Det skriver markedsforing.dk.

– Det er helt udramatisk. Jeg vil bare hellere være selvstændig. Det giver mig en større frihed til at tænke tanker, holde foredrag og rådgive, siger Peter Svarre.

Selvom det ikke blev til mange måneder for Peter Svarre har han nået at søsætte projekter, som han er yderst stolt af, blandt andet ”Humblebragging”-filmen, der fortalte historien om, at B&O-ejere er virkelig glade for deres relativt dyre indkøb, men er ”tvunget” til af kulturen at hviske stoltheden ud til omgivelserne.

Mere fra Jeanette

Jeanette Dollerup Nørgaard

Se profil  

  Designbase.dk anvender cookies, som vi bruger til at huske dine indstillinger og statistik m.m. Når du fortsætter med at bruge websitet accepterer vores nye cookie- og persondatapolitik. Læs mere