Hvert år inviterer Magasin alle partnere til en årlig partnerdag, hvor Danmarks ældste stormagasin gør status på året, deler deres fremtidige strategi, men vigtigst af alt hylder de mest succesfulde partnerskaber i årets løb.
I år blev der uddelt fire priser: Årets Partner 2019, Årets Vækstkomet 2019, Årets Kundepris 2019 samt en ny pris, Årets 'We love to care'-pris 2019.
"Det er vores partnere, der er med til at sørge for, at vi kan kalde os House of Most Loved Brands. Sammen skaber vi et stærkt 'retail theater', og derfor er det vigtigt for os at hylde alle dem, der gør det ekstra for kunderne i Magasin. De er med til at gøre Magasin til et inspirerende shoppingunivers på tværs af salgskanaler, hvor vi pirrer kundernes nysgerrighed, så de får lyst til at komme igen og igen", udtaler Margrethe Dal Lehrmann, Indkøbsdirektør hos Magasin i en pressemeddelelse.
I kategorien Årets Partner 2019 løb Thuesen Jensen med sejren. Det skandinaviske hus har en produktportefølje på over 3500 kvalitetsvarer fra internationale brands som Pillivuyt, Kitchen Aid og Magimix. Udover titlen som Årets Partner, vinder de også en præmie bestående af markedsføring for ca. 150.000 kr.