06.07.2020 | Business | Branchenyt
LivingKitchen er forhåbningsfuld
Dette år har vist sig udfordrende og på mange måder uforudsigeligt. Derfor ønsker LivingKitchen nu at være et mødested for hele køkkenindustrien og være med til at skabe normalitet, når messen løber af stablen fra den 18.-24. januar 2021.
LivingKitchen håber de vil lægge på et tidspunkt, hvor der markedsmæssigt er mest brug for den. Foto: LivingKitchen.
“Otte måneder før messe-duoen imm cologne/LivingKitchen, kan vi, på trods af alle de nuværende manifestationer af krise som følge af coronavirussen, se på det komme arrangement med en vis grad af optimisme”, siger Matthias Pollmann, vice president trade fair management hos Koelnmesse.
Han forudser endvidere, at den tyske køkkenbranche vil drage fordel af den positive udvikling, da det er sandsynligt, at andre lande vil se samme resultater.
“Den kommende LivingKitchen vil derfor sandsynligvis finde sted på et ideelt tidspunkt. Vi antager, at efterspørgslen vil stige mod slutningen af året, både i Tyskland og flere eksportmarkeder”, siger Matthias Pollman.
På baggrund af det, skal LivingKitchen i 2021 fungere som en afgørende milepæl i forhold til, at den tyske og internationale industri kan genoptage sin succes, som den var før coronavirussen brød ud. Teamet bag LivingKitchen arbejder på nuværende tidspunkt med de konceptuelle og organisatoriske specifikationer med henblik på at skabe de optimale omstændigheder under messen.
- HCL
Branchenyt

Peter Laursen fylder 50 år
Fredag 26. februar fylder direktør hos brugskunstvirksomheden Ib Laursen ApS, Peter Laursen, 50 år.
Tekstiler

Tegn og symboler
En ny serie håndtuftede tæpper designet af OEO Studio for den danske tæppeproducent massimo samler fragmenter af menneskelig kreativitet fra hele verden.
Belysning

Skabt til berømmelse
Da en gruppe dedikerede lampeelskere besluttede sig for at genoplive LYFA – en danske lysproducent fra 1903 – var de ikke i tvivl om, hvilke lamper fra det rige bagkatalog, der skulle være med til at tegne det nye LYFA. Det skulle Ninotchka.
Branchenyt

Vi bevarer Thuesen Jensen-identiteten
Thuesen Jensen DNA’et fastholdes, selv om man tidligere på året blev en del af F&H. Det siger kommerciel direktør Martin B. Larsen. Han mener kun, fusionen har gjort Thuesen Jensen endnu bedre, man er mere markedstilpassede i forhold til detailhandlen, og mere koncentrerede om salg og udvikling. ”Vores mål er at gøre faghandlen endnu skarpere”.