JYSK giver salgstips til Red Barnet
I denne måned udlåner JYSK erfarne sælgere til Red Barnets butikker, så det frivillige personale kan få gode råd om kundeservice og indretning af butikker.
I denne måned besøger sælgere fra JYSK Red Barnets genbrugsbutikker rundt omkring i landet for at dele ud af deres salgserfaring. Formålet er, at de frivillige skal blive bedre til at hjælpe servicere kunderne og dermed skaffe flere penge til Red Barnets arbejde for børn i nød. Det skriver JYSK i en pressemeddelse.
- En del af et samarbejde er at hjælpe hinanden, og her har Red Barnet bedt om hjælp til noget, som vi er rigtig gode til. Godt købmandsskab er grundstenen i JYSK, og jeg er sikker på, at mine dygtige kolleger kan give værdifuld viden videre til Red Barnets butikspersonale. Det er i hvert tilfælde en opgave, de glæder sig rigtig meget til, siger Rune Jungberg Pedersen, Communications & CSR Director i JYSK.
Udover salgstræningen vil undervisningen i Red Barnets butikker blandt andet byde på rollespil, så personalet i de forskellige butikker kan prøve at bruge nogle af de gode råd i praksis under kyndig vejledning af erfarne sælgere.
- Vi er rigtigt glade for samarbejdet med JYSK. Det giver os en god mulighed for at hjælpe vores frivillige personale i Red Barnets genbrugsbutikker og gøre deres betjening af kunder endnu bedre. Det betyder i sidste ende, at vi kan redde, beskytte og styrke endnu flere børn lokalt, nationalt og globalt. Vi er utrolig stolte over vores frivillige og det kæmpe arbejde, de hver eneste dag gør i vores 14 butikker, siger Kim Steen Carlsen, der er projektleder for Red Barnets genbrugsbutikker.
Her får Red Barnets genbrugsbutikker besøg af JYSK:
- København
- Roskilde
- Aarhus
- Tønder
- Skanderborg
- Hedensted
- Odense