30.01.2017

Indhold fra partner

Indhold fra partner er sponsoreret indhold. Indlæg med denne markering indikerer at indholdet kommer fra virksomheder og organisationer og ikke fra Designbase.dk's redaktion. Virksomhederne har betalt for at være en del af Designbase.dk.

Hvis du også vil vide mere om mulighederne for at blive partner, så kan du udfylde formularen her og vi kontakter dig med det samme

Med et partnerskab er der uanede muligheder

Få jeres egen partnerside på branchens førende medie og kom i kontakt med fagfolk i design- og interiørbranchen. Et partnerskab på Designbase.dk omfatter bl.a.

  • Egen virksomhedsprofil
  • Mulighed for at udgive nyheder på forsiden og i nyhedsbrevet
  • Opret jobopslag
  • Udgiv brochurer, kataloger og andre relevante publikationer
  • Giv din mening til kende og opret personlige indspark
  • Få indblik i hvordan dit indhold klarer sig via detaljeret statistik – dokumentation af jeres indsats.

Kundeservice og support er altid klar til at hjælpe

  • Fast kontaktperson, der hjælper jer til succes
  • Løbende opdatering af jeres profil
  • Rådgivning og sparring omkring indhold

Du er velkommen til kontakte os på :

Ulrik Hjorth-Andersen
Tel.: +45 5350 6060
Mail: Uha@horisontgruppen.dk

 

Journalistiske greb sælger

Hvis du ikke har resurser til at få produceret det rigtige indhold, så kan vi klare det for dig. For at sikre et højt kvalitetsniveau i omtalen af din virksomhed, samt at budskaberne er relevante og målrettet kernelæseren i designbase’s medieunivers, benytter vi journalistiske værktøjer til at levere vedkommende PR, kommunikation og markedsføring, som skaber positiv awareness og engagement. Vi producerer alle typer af indhold:

Cases:
En case tager typisk udgangspunkt i en konkret ordre/opgave, som virksomheden har løst. Det kan være et stort salg af produkter/løsninger, der løser et problem hos kunden eller en veludført konsulentopgave, som har forbedret kundens indtjening. Omdrejningspunktet for artiklen vil ofte være de udfordringer, der har været forbundet med opgaven og ikke mindst det endelige resultat. Case-formen er velegnet til at inspirere potentielle kunder med samme udfordringer.

Portrætter:
En portrætartikel er en omtale af en person. Anledningen kan fx være jubilæum, virksomhedsopkøb, nyansættelse eller andre begivenheder. Et portræt er bygget op omkring et interview, der typisk kommer rundt om pågældendes karriere krydret med personlige karakteristika, holdninger og tanker. Portrættet er godt til at få sat et levende ansigt på virksomheden, som læseren kan identificere sig med.

Interviews og Q&A’s:
En Q&A er en artikel, som er udarbejdet i spørgsmål/svar-format. Journalisten stiller spørgsmålene, og virksomhedens talsperson svarer. Format er velegnet, hvis virksomheden ønsker at profilere sig med en holdning til en konkret sag eller et aktuelt emne. Spørgsmål/svar-formen er meget læsevenlig og giver læseren et hurtigt overblik.

Pressemeddelelser og produktnyheder:
En pressemeddelelse er en kort tekst på max 1 side, hvor der gøres opmærksom på en begivenhed eller et produkt. Pressemeddelelsen er en hurtig og effektiv værdiskaber, som ikke kun orienterer om begivenheden, men endnu vigtigere: Tænder læserens nysgerrighed.

Indspark - blog//kronik/kommentar:
En blog eller kommentar er en holdningsbåret kommentar til et aktuelt emne eller en aktuel begivenhed. Bloggen har en personlig afsender og må gerne indeholde lidt kant. Format er på samme måde som Q&A velegnet, hvis virksomheden ønsker at profilere sig med en holdning til en konkret sag eller et aktuelt emne.

Faglig ekspertartikel
En faglig ekspertartikel er et white paper i kort form, hvor læseren bliver introduceret til et fagligt emne. Ekspertartiklen er i familie med bloggen/kommentaren, men her er fokus på den faglige dybde mere end en aktuel anledning eller tendens. En serie af ekspertartikler, der afdækker et fagligt felt, kan være en god måde at synliggøre særlig faglig viden inden for et område.

Processen

1.       Vi afstemmer omfanget og kernen ved i historie

2.       Vi aftaler en dag hvor vi kan lave et telefoninterview

3.       Aftalen inkluderer en eller to korrekturrunder (kun tekst)

4.       Vi publicerer dit indhold på forsiden af designbase.dk og på din profil

5.       Det er dit indhold, så du kan genbruge det som du vil - på din hjemmeside og overfor andre medier og sociale medier.

Du er velkommen til kontakte os for at få et uforpligtende tilbud:

Ulrik Hjorth-Andersen
Tel.: +45 5350 6060
Mail: uha@horisontgruppen.dk

  Designbase.dk anvender cookies, som vi bruger til at huske dine indstillinger og statistik m.m. Når du fortsætter med at bruge websitet accepterer vores nye cookie- og persondatapolitik. Læs mere