Imm cologne: Nye tider i vente
Imm cologne vender tilbage i 2022. Med en god bunke tilmeldinger og nyt format ser messen frem til januar næste år.
“imm cologne er tilbage i januar 2022. Det er tid til handel, og derfor vil vi - sammen med design- og interiørbranchen - give folk muligheden for at opleve vores platform – imm cologne, der fra nu af vil være tilgængelig 365 dage om året”, siger Claire Steinbrück, direktør hos imm cologne.
“Når vi ser frem mod januar, er vi allerede spændte på at opleve branchens seneste innovationsprojekter, handle face-to-face og opleve alle produktlanceringerne med vores fem sanser ”, tilføjer hun.
Ønsket om et internationalt mødested for branchen ser ud til at være afspejlet i de nuværende messeregistreringer. Med bookinger, der i øjeblikket ligger på omkring 70 procent, har flere virksomheder og producenter således allerede tilkendegivet deres deltagelse i imm colognes genstart.
“Det nuværende registreringsniveau giver mig grund til at være optimistisk for fremtiden. Men der er stadig et stykke vej endnu”, siger Matthias Pollmann, vice president, trade fair management.
“En messe skal udvikle sig med markedet. Med imm cologne 365 har vi udviklet et koncept, der tager branchens messe til et nyt niveau og tilbyder sektoren en inspirerende platform for forretning og netværk. På den måde kan messen udnytte sit fulde potentiale – 365 dage om året”, fortsætter han.
Imm cologne 365 er sammensat af tre elementer: Den fysiske messe vil som sædvanligt tilbyde branchen et mødested i begyndelsen af 2022. Det nye onlinemagasin vil kaste lys over aktuelle og fremtidige emner i indretningsindustrien - præsenteret i flere temaafsnit. Den digitale branceplatform ‘ambista’ vil fokusere på produkter, nye lanceringer og forretningsmatching.
- HCL