Krasilinikoffs nye efterårs- og vinterkollektion.
Danske Krasilnikoff designer og distribuerer egne produkter indenfor livsstil og boligindretning, der primært afsættes i hele Europa. Virksomheden er kåret som Gazelle 2 år i træk i 2016 og 2017.
Mere hygge i dansk design
Ejer og direktør Susanne Krasilnikoff etablerede virksomheden i efteråret 2002 med ambitionen om at skabe mere hygge i dansk design. Med en stor passion for livet og alle dets farver vil Susanne bringe smukke elementer ind i hjemmet. Det ses tydeligt i firmaets nye efterårs- og vinterkollektion, A/W18.
”Hygge som tema og tradition er endnu mere til stede i vores A/W18 kollektion. Vi er inspireret af vores nordiske familietraditioner, for eksempel med vandreture i skoven eller en tur ved stranden, samt juletidens højdepunkter med juleklip og bagning med børnene i køkkenet. Ofte ligger glæden i forberedelsen og tiden der bruges sammen med vores familie og venner”, fortæller Susanne Krasilnikoff.
Den nye kollektion byder på porcelæn, køkkentekstiler, puder samt produkter til borddækning og servering og i nye serier med motiver af Acorns, Stars in the Sky og Christmas trees, der alle kan matches med de klassiske serier: Striber og Prikker.
Se flere billeder fra den nye kollektion i galleriet ovenfor.
Branchenyt

Mater baner vejen for fremtidens cirkulære designs
Designbrandet Mater har gang i noget helt unikt. Gennem partnerskaber med Novo Nordisk, Carlsberg og BKI-kaffe har brandet nemlig skabt en banebrydende form for cirkulær økonomi, der har potentiale til at kunne ændre dagsordenen for bæredygtigt design fremover.
Accessories

Hygiejne i højsædet
Design

Naturterapi
Accessories

Klip i køkkenet
Fjerkræsaks, fiskesaks, krydderurtesaks, pizzasaks - man kunne blive ved. Saksen er et allround redskab med mange funktioner i køkkenet og sakselegenden.
Branchenyt

Trends er fortsat kernen hos Heimtextil
Hvordan har pandemien ændret måden vi lever på? Dette spørgsmål blev for nylig taget op i den årlige workshop af Heimtextils Trend Council, der med internationale trendeksperter, har sat sig for at udpege de dominerende designtemaer til 2022/23 sæsonen.
Branchenyt

Oplev Nordstil i fysiske omgivelser
Nu inviterer Nordstil besøgende til Hamborg fra 24.-26. juli 2021 til en fysisk messe med mulighed for at opdage nye produkter, netværke og placere ordrer.