Hans Snestrup er ny kommerciel ankermand på Designbase
Hans Snestrup har 25 års erfaring fra designbranchen, og han glæder sig til at være en del af det medie, han igennem alle årene har samarbejdet med. Og han ser lyst på fremtiden. Designbase er inde i en super spændende udvikling, og den danske designbranche syder og bobler i øjeblikket.
Jeg glæder mig utroligt meget til at være med til at udvikle Designbase i fremtiden, og så er det super spændende nu at være en del af det magasin, jeg igennem hele min karriere med stor fornøjelse har samarbejdet med. Sådan lyder det fra Hans Snestrup, der netop er tiltrådt stillingen som Business Manager på Designbase.
Med ansættelsen af Hans Snestrup er der således skabt et super stærkt team, der kan løfte Designbase til nye højder såvel i det trykte magasin som designbase.dk.
Mange i branchen kender allerede Hans Snestrup, der bestemt ikke er nogen novice inden for bolig- og livsstilsbranchen. Siden 1991 har han således været en del af branchen i salgsledende funktioner i Royal Copenhagen, Holmegaard, Georg Jensen, Stelton, og Rosendahl. Han har været direktør i Holmegaard Park, og i 2012 blev han hentet ind for at være med til at etablere en ny dansk messe; designtrade i Bella Center; den messe, der senere ændrede navn og koncept til northmodern.
Det betyder, at jeg har fået et endnu bredere kendskab til de forskellige segmenter, der findes inden for designbranchen, og jeg har arbejdet med de forandringer, der er sket i designbranchen igennem de senere år bl.a. brancheglidningen på tværs af produktgrupper og den transformation, branchen har undergået, fra at været præget at frivillige kæder til nu at være en branche præget af kapitalkæder, fortæller Hans Snestrup og fortsætter, mine forskellige arbejdsområder gennem tiden har medført et solidt kendskab til både producenter, distributører, grossister, agenter, detailhandlere, kæder, stylister og øvrige interessenter i branchen.
Udover de eksisterende brands i branchen, har han de senere år haft mulighed for at have fingeren på pulsen i forhold til de mange nye brands som de senere år er etableret.
Jeg har en stor personlig interesse for design, og derfor har det glædet mig meget at se de mange nye spillere, der nu dukker op i markedet. Jeg fornemmer, at den danske designbranche syder og bobler i øjeblikket, og ikke mindst har jeg en klar fornemmelse af, at udlandet netop nu viser stor interesse for den danske designbranche, så der er ingen tvivl om, at branchen er inde i en positiv udvikling, lyder det fra Hans Snestrup.
Noget af det, han synes, er rigtig spændende i forhold til Designbase, er partnerskaberne, hvor man netop samarbejder med annoncørerne på en helt ny måde i forhold til designbase.dk, hvor leverandørerne selv kan lægge nyheder og andet relevant på hjemmesiden og på tværs af designbase.dk og magasinet Designbase.
Den interaktion er super interessant, lyder det fra hans Snestrup, og han ser en fin fremtid for såvel designbase.dk som for det fysiske magasin.
Der er en rigtig god udvikling i bladet. For mig har det altid været et blad, jeg har glædet mig til at læse fra første til sidste side. Der er et godt miks af relevante branchenyheder, spændende artikler og flotte og inspirerende annoncer. Bladet er i konstant forandring med tiden, vi lever i. Samtidig er der sket strukturelle forandringer i Horisont Gruppen, der står bag Designbase, så alt i alt er man inde i en super spændende forandringsproces. Man ser tingene med nye briller, og det lover meget godt for fremtiden, slutter Hans Snestrup, der glæder sig til at møde såvel eksisterende som nye Designbase annoncører og samarbejdspartnere på Formland og andre relevante messer i den kommende tid.