Fransk messe byder 2021 velkommen med nye initiativer
Maison&Objet annoncerer nye tiltag, der skal kombinere online og fysiske events i den første kvartal af 2021.
Som mange andre messearrangører har den franske designmesse Maison&Objet været hårdt ramt af coronakrisen, og var blandt andet nødsaget til at afholde efterårets messe online gennem platformen ‘MOM’.
Til næste år ser det tilsyneladende anderledes ud, hvor den fysiske messe vender tilbage til Paris fra den 26. Til den 30. marts med nyt multimedia-indhold, der giver udstillere mulighed for at udvide den digitale tilstedeværelse til efter messen afslutning.
Samtidig vil der fra januar måned afholdes en række digitale arrangementer gennem MOM, hvilket både skal sørge for at brands på tværs af markedsområderne kan netværke med kunder og blive varmet op til den kommende fysiske messe.
Virksomheder vil også kunne komme på en tour rundt i Pars, der vil køre parallelt med messen. Her kan man opleve de brands, der gerne vil præsentere i sine produkter i et showroom eller en pop-up-butik.
- HCL