F&H åbner Showroom i København
Det nye showroom skal tilgodese F&H’s strategi om flere egenejede brands og en større satsning på eksport, ved at sikre en bedre eksponering over for udenlandske kunder, presse og influencere.
Placeringen midt i København nærmere betegnet Niels Hemmingsens Gade er valgt, da området i forvejen har mange design- og konceptbutikker, og det derfor potentielt vil være muligt at tiltrække interesserede forbrugere. De 900 m2 store lokaler er fordelt på 2 etager og skal udover at fungere som showroom og butik også danne rammen om events.
”Vi har brug for at kunne præsentere vores egne brands på en lokalitet, der yder dem optimal eksponering, og samtidig er lettere tilgængelig for udenlandske kunder, pressen, bloggere m.fl.”, siger CEO Knud Lomborg fra F&H of Scandinavia og fortsætter:
”Vi vil selvfølgelig benytte os af partnerskabet med bl.a. Mette Blomsterberg, Claus Holm og Christian Bitz til at skabe events og demonstrationer i butikken’ fortæller Knud Lomborg, ’og derfor er det også naturligt, at vi giver gæsterne mulighed for at købe i butikken”.
’KitchenLivingDining’-showroomet forventes at åbne i efteråret 2019.