11.06.2020  |  Business  |  Branchenyt

En digital messe vækker Maison&Objet til live online

Maison&Objet til september vil ikke blive afholdt i sin sædvanlige form.

Fra den 4. til den 18. september vil Maison&Objet være en “digital messe” via onlineplatformen MOM. Initiativet danner grundlaget for et mål om at fastholde en aktivt forhold mellem brands/designere og indkøbere.

Den digitale messe vil indeholde to komplementære områder: Et digitalt showroom og Digital Talks på Maison&Objets hjemmeside. 

Maison&Objet vil endvidere præsentere et foredragsprogram der byder på inspiration og hjælp til at analysere de nyeste trends, og samle branchens arkitekter, designere, stylister, detailhandlere og producenter.

Onlinesamtaler, artikler, produktudvalg og interviews – enten i podcastformat eller online streaming – vil også være til at finde. Særligt vil hovedfokus være på hjemmet, der under coronakrisen har fungeret som et tilflugtssted for mange.

Derudover har Maison&Objet de seneste ti år organiseret Paris Fashion Week, der skal afholdes fra den 3. til den 12. september i år som planlagt. 

Dette år vil designugen være en del af France Design Week, et nyt initiativ af APCI (Agence pour la promotion de la création industrielle)

- HCL

Mere fra Designbase.dk – Forum for design- og interiørbranchen

Designbase.dk – Forum for design- og interiørbranchen

http://www.designbase.dk

Designbase.dk – forum for design- og interiørbranchen – er et erhvervsmedie og community, som dækker alle fagbrancher inden for design og interiør, og som er målrettet direkte til og læst af fagfolk. Partnere på Designbase.dk kan bidrage aktivt med indhold/erfaring og betragtes som en indsigtsfuld vidensressource i udviklingen af Designbase.dk. Vi udkommer dagligt på Designbase.dk, uge…

Se virksomhedsprofil  

  Designbase.dk anvender cookies, som vi bruger til at huske dine indstillinger og statistik m.m. Når du fortsætter med at bruge websitet accepterer vores nye cookie- og persondatapolitik. Læs mere