29.06.2021  |  Business  |  Branchenyt

Dansk gourmetlakrids vinder Europas største designpris

Lakrids By Bülow får international anerkendelse som guldvinder ved Design Business Associations ”Design Effectiveness Award”.

Tilbage i 2019 tog Lakrids By Bülow et skridt, der resulterede i en omfattende rebranding-strategi i samarbejde med branding- og designbureauet Pearlfisher. En strategi, der i dag vinder Europas største designpris: DBA’s Design Effectiveness Awards. 

”Vi er meget stolte. Da vi startede processen have vi havde brug for at ryste posen - gentænke strategien og vores tilgang til at drive forretning. Kreativitet er kernen i alt, vi laver, og den har vi haft med igennem hele processen”, siger Johan Bülow, der er grundlægger og kreativ direktør hos Lakrids By Bülow. 

Rebrandingen tog afsæt i, hvordan Lakrids By Bülow skulle kunne konkurrere på udtryk og pris på et voksende marked. Her blev det en øget opmærksomhed på international vækst og en række bæredygtige initiativer herunder en lakridsbøtte lavet af 100 procent genanvendt plastik.

Design Effectiveness Awards hylder hvert år designprojekter, der har gjort en tydelig og forretningsmæssig forskel for et brand. Årets nominerende bestod af 28 brands fra hele verden.

- HCL

Mere fra Designbase.dk – Forum for design- og interiørbranchen

Designbase.dk – Forum for design- og interiørbranchen

http://www.designbase.dk

Designbase.dk – forum for design- og interiørbranchen – er et erhvervsmedie og community, som dækker alle fagbrancher inden for design og interiør, og som er målrettet direkte til og læst af fagfolk. Partnere på Designbase.dk kan bidrage aktivt med indhold/erfaring og betragtes som en indsigtsfuld vidensressource i udviklingen af Designbase.dk. Vi udkommer dagligt på Designbase.dk, uge…

Se virksomhedsprofil  

  Designbase.dk anvender cookies, som vi bruger til at huske dine indstillinger og statistik m.m. Når du fortsætter med at bruge websitet accepterer vores nye cookie- og persondatapolitik. Læs mere