Nyt dansk brand lancerer skræddersyet bestik til Michelin-restaurant.
På en stjernerestaurant er der tænkt på alt, så den totale oplevelse bliver perfekt. Det gælder naturligvis maden, men også interiør, lys, service og bestik designes og udvælges med største omhyggelighed.
Det nye, danske brand, Table Noir har i samarbejde med Michelin-restauranten 108 i København skabt et eksklusivt bestik, der er skræddersyet til den stemning og måde at servere på, som kendetegner restauranten i Strandgade 108.
Table Noir designet for 108 er nu lanceret i to eksklusive udgaver, der sælges til private kunder i to typer finish: NOIR og BRILLIANT. NOIR bestikket er diskret matsort og BRILLIANT er blankpoleret 18/10 rustfrit stål.
Udstyr

Bamix revitaliseres i Skandinavien
Fra 1. januar har F&H fået forhandlingen af de ikoniske stavblendere fra Bamix i hele Skandinavien. Det betyder et helt andet og større fokus på brandet og ikke mindst en større synlighed, både i forhold til forhandlere og slutbrugere.
Branchenyt

Bredt politisk flertal forlænger de generelle hjælpepakker
I dag kan størstedelen af danske udsalgsvarebutikker åbne. Men der er fortsat brug for hjælp, og derfor forlænger regeringen, Venstre, Radikale Venstre, Socialistisk Folkeparti, Enhedslisten, Konservative og Alternativet de generelle kompensationsordninger til den 5. april.
Branchenyt

Bevilling skal styrke danske virksomheders it-sikkerhed
En ny bevilling på 10,4 millioner kr. fra Industriens Fonds cybersikkerhedsprogram skal løfte cybersikkerheden i dansk erhvervsliv ved at højne cybersikkerhedsniveauet i virksomhedernes digitale løsninger.
Brugskunst
