Corona-tiden har været hård for alle i branchen. Det må først og fremmest slås fast. Men samtidig har coronakrisen også boostet nogle tendenser, der så småt var i gang, og den har sat gang i udviklingen af nye produktområder og nye tankegange, for er der noget, den danske design- og boligbranche kan, er det at tilpasse sig og tænke nyt. Det har vi talt med Mads Arlien-Søborg om.
Login med brugernavn/password eller Linkedin

Opret en profil på designbase.dk og få bl.a. adgang til låst indhold
Opret medlemskabTekstiler

Til den lyse morgen eller lange nætter
Branchenyt

Rosendahl sætter turbo på international ekspansion med nyt joint venture
Rosendahl skruer op for de internationale ambitioner med et joint venture, der skal booste tilstedeværelsen på det amerikanske marked.
Branchenyt

Svensk møbelmesse er tilbage
Ledelse & drift

Danske virksomheder kan få MitID Erhverv fra oktober 2022
3,6 millioner danskere har allerede fået MitID. I efteråret bliver det virksomhedernes tur. MitID Erhverv erstatter NemID medarbejdersignatur og rulles ud til de danske virksomheder fra oktober 2022 og frem mod juni 2023.