Corona-tiden har været hård for alle i branchen. Det må først og fremmest slås fast. Men samtidig har coronakrisen også boostet nogle tendenser, der så småt var i gang, og den har sat gang i udviklingen af nye produktområder og nye tankegange, for er der noget, den danske design- og boligbranche kan, er det at tilpasse sig og tænke nyt. Det har vi talt med Mads Arlien-Søborg om.
Login med brugernavn/password eller Linkedin

Opret en profil på designbase.dk og få bl.a. adgang til låst indhold
Opret medlemskabUdstyr

Bamix revitaliseres i Skandinavien
Fra 1. januar har F&H fået forhandlingen af de ikoniske stavblendere fra Bamix i hele Skandinavien. Det betyder et helt andet og større fokus på brandet og ikke mindst en større synlighed, både i forhold til forhandlere og slutbrugere.
Branchenyt

Bredt politisk flertal forlænger de generelle hjælpepakker
I dag kan størstedelen af danske udsalgsvarebutikker åbne. Men der er fortsat brug for hjælp, og derfor forlænger regeringen, Venstre, Radikale Venstre, Socialistisk Folkeparti, Enhedslisten, Konservative og Alternativet de generelle kompensationsordninger til den 5. april.
Branchenyt

Bevilling skal styrke danske virksomheders it-sikkerhed
En ny bevilling på 10,4 millioner kr. fra Industriens Fonds cybersikkerhedsprogram skal løfte cybersikkerheden i dansk erhvervsliv ved at højne cybersikkerhedsniveauet i virksomhedernes digitale løsninger.
Brugskunst
