21.06.2022  |  Business  |  Branchenyt

Broste Copenhagen introducerer ny identitet

Broste Copenhagen har netop lanceret en ny brandidentitet, der virksomhedens essens. Sammen med deres nye AW22-kolletion introduceres det nye logo og tagline: Home is where the B is.

Selvom udseendet har ændret sig, er designet stadig det samme.

“Broste Copenhagen er indbydende design, der gør dine rum hjemlige og dit hjem hyggeligt. Vi skaber produkter, der ikke er fortænkte; designs, der ikke er forcerede. Hos Broste Copenhagen laver vi ikke kunst. Vi laver godt design, der er smukkest, når det bliver brugt. Vi sætter fællesskabet over individet, hygge over excentricitet, charme over sofistikation. Vi vil hellere være det rette valg for de mange, end det sublime valg for de udvalgte få”, skriver virksomheden i en pressemeddelelse.

Med den nye identitet introducerer Broste Copenhagen en ny unik skrifttype og grafik.

- HCL

Mere fra Designbase.dk – Forum for design- og interiørbranchen

Designbase.dk – Forum for design- og interiørbranchen

http://www.designbase.dk

Designbase.dk – forum for design- og interiørbranchen – er et erhvervsmedie og community, som dækker alle fagbrancher inden for design og interiør, og som er målrettet direkte til og læst af fagfolk. Partnere på Designbase.dk kan bidrage aktivt med indhold/erfaring og betragtes som en indsigtsfuld vidensressource i udviklingen af Designbase.dk. Vi udkommer dagligt på Designbase.dk, uge…

Se virksomhedsprofil  

  Designbase.dk anvender cookies, som vi bruger til at huske dine indstillinger og statistik m.m. Når du fortsætter med at bruge websitet accepterer vores nye cookie- og persondatapolitik. Læs mere