21.06.2022  |  Business  |  Branchenyt

Broste Copenhagen introducerer ny identitet

Broste Copenhagen har netop lanceret en ny brandidentitet, der virksomhedens essens. Sammen med deres nye AW22-kolletion introduceres det nye logo og tagline: Home is where the B is.

Selvom udseendet har ændret sig, er designet stadig det samme.

“Broste Copenhagen er indbydende design, der gør dine rum hjemlige og dit hjem hyggeligt. Vi skaber produkter, der ikke er fortænkte; designs, der ikke er forcerede. Hos Broste Copenhagen laver vi ikke kunst. Vi laver godt design, der er smukkest, når det bliver brugt. Vi sætter fællesskabet over individet, hygge over excentricitet, charme over sofistikation. Vi vil hellere være det rette valg for de mange, end det sublime valg for de udvalgte få”, skriver virksomheden i en pressemeddelelse.

Med den nye identitet introducerer Broste Copenhagen en ny unik skrifttype og grafik.

- HCL

  Designbase.dk anvender cookies, som vi bruger til at huske dine indstillinger og statistik m.m. Når du fortsætter med at bruge websitet accepterer vores nye cookie- og persondatapolitik. Læs mere