Broste Copenhagen introducerer ny identitet

Foto: Broste Copenhagen..

Broste Copenhagen har netop lanceret en ny brandidentitet, der virksomhedens essens. Sammen med deres nye AW22-kolletion introduceres det nye logo og tagline: Home is where the B is.

Selvom udseendet har ændret sig, er designet stadig det samme.

“Broste Copenhagen er indbydende design, der gør dine rum hjemlige og dit hjem hyggeligt. Vi skaber produkter, der ikke er fortænkte; designs, der ikke er forcerede. Hos Broste Copenhagen laver vi ikke kunst. Vi laver godt design, der er smukkest, når det bliver brugt. Vi sætter fællesskabet over individet, hygge over excentricitet, charme over sofistikation. Vi vil hellere være det rette valg for de mange, end det sublime valg for de udvalgte få”, skriver virksomheden i en pressemeddelelse.

Med den nye identitet introducerer Broste Copenhagen en ny unik skrifttype og grafik.

- HCL

Formex

Sponseret

Formex kickstarts the design autumn

Formland

Sponseret

Speak Up!

Relateret indhold

22.10.2025Designbase.dk

Bredt flertal vil trykke på pauseknap for EU-krav til bærerdygtighedsrapportering

22.10.2025Designbase.dk

Danmarks første AI-podcast om arbejdsmiljø

21.10.2025Designbase.dk

Myndighederne forlænger levetiden af dankort til erhverv

21.10.2025Designbase.dk

Nye vejledninger om forbudt brug af AI

21.10.2025Designbase.dk

Bymidten på dagsordenen til kommunalvalget

20.10.2025Designbase.dk

Tre ud af fire SMV’er kæmper med sene betalinger

20.10.2025Designbase.dk

Sådan sikrer du betalingerne, hvis teknikken svigter

16.10.2025Designbase.dk

JYSK tredobler bonus til butiksmedarbejdere efter rekordår

Hold dig opdateret med designbase.dk

Bliv en del af design- og interiørbranchens eksklusive fællesskab. Få indsigt i de nyeste produkter, trends og tendenser, spændende interviews, temaer, unikke jobtilbud og spændende events.

Se flere temaer

Events

Se alle

Copyright 2023