Brancheprofilen: 50 år som kørende sælger!

Finn Snedker er Key Account Manager hos Zone Denmark og en meget vellidt personlighed både blandt kollegaer og kunder, og i år kan han fejre 50 år som sælger og 50 år som en aktiv del af en dynamisk interiør- og designbranche. Men hvad skal der til, for at holde sig selv, og det man sælger aktuelt gennem et halvt århundrede? Finn Snedker synes at have fundet den helt rette opskrift, der bl.a. består af unik kundekontakt, spændende nyheder og godt kollegaskab.

Finn Snedker, Key Account Manager, Zone Denmark, Sjælland / Fyn.

Reception

Finn Snedker – 50 år som kørende sælger

Alle samarbejdsrelationer, kunder og venner af huset inviteres til en hyggelig og uformel reception på FORMLAND:

Torsdag den 16. august
kl. 16-19
Formland stand C-2650,
Zone Denmark

Kan du kort beskrive, hvad dit arbejde går ud på, og hvad der er det bedste ved dit job hos Zone Denmark?
Jeg er ansvarlig for det daglige salg til faghandlen, stormagasiner, møbelhuse oa. på Sjælland og Fyn. Jeg deltager derudover i relevante salgsmesser, kundeevents i butikkerne og sørger for, at vores produkter har de helt rigtige placeringer hos vores forhandlere. Jeg brænder for kundekontakt, og jeg har været så heldig, at jeg altid føler mig meget velkommen hos dem. Jeg vægter de gode snakke mod fælles løsninger, der skaber mere salg ud af butikkerne samt den daglige kontakt til de dejlige kunder meget højt. 
Jeg glædes ved at præsentere produkter, som virkelig er gode løsninger for forbrugerne, og gang på gang overraskes jeg over de spændende nyheder, der udvikles.
Mine gode kollegaer hjælper mig selvfølgelig også til et sjovt og spændende job selv efter så mange år.

Hvordan har Zone Denmark udviklet sig som virksomhed i de 15 år, du har været med ombord?
Det kan nærmest betragtes som en lang rejse, som aldrig slutter. Når jeg ser tilbage på starten, var Zone nærmest kun et stålunivers. I dag står kollektionen helstøbt med dansk design som afsender med former, farver, og funktion som pejlemærker, skabt i samarbejde med kreative danske designere, der deler vores værdisæt.
Rejsen slutter aldrig, da vi hele tiden udvikler Zone Denmark ift. forbrugerne, forhandlerne og markedet, der i disse år er i en spændende og interessant udvikling.

Du kan i år fejre 50 års jubilæum som sælger. Kan du nævne et par enkelte highlights fra din karriere?
Der har været en del. I 90erne og 00erne var det stål og sort gummi alle ville have. Farverne introducerede vi midt i 00érne med succes, og de seneste tre år har vi gennemgået en total forandring på vores DNA og designniveau, og tilpasser farverne i vores kollektion ift. megatrends. Vores Nova badserie er et meget godt eksempel på, hvordan vi gør det, da Nova er markedets mest kommercielle badserie.
Det største lige nu er, at Zone som Design Brand virkelig har fået fat, og så ser jeg faktisk flere store highlights i nær fremtid, som jeg glæder mig til at præsentere.

Hvad gør du for at holde dig opdateret og aktuel i interiør- og designbranchen og i arbejdet med dine kunder?
Jeg er meget opmærksom på, hvad der sker omkring mig, inspireres hele tiden af, hvad der sker hos forhandlerne i markedsføring, boligmagasiner, brancheblade, dameblade, messer og farver i modebranchen, og så giver den tætte dialog med kunderne selvfølgelig også god indsigt.
Jeg samarbejder med vores stylister i forhold til butikspræsentationer og selvfølgelig også resten af Zone-teamet, for hele tiden at holde mig skarp og opdateret

Hvordan skal du fejre dit 50 års jubilæum?
Det vil blive fejret med en afslappet reception under Formland, hvor jeg håber at møde mange af mine kunder og kontakter fra netværket i øvrigt - efterfølgende skal det fejres privat med en tur sydpå.

-SSK

Om Finn Snedker

Stilling:
Key Account Manager, Zone Denmark, Sjælland / Fyn

Uddannelse:
Isenkræmmer

Tidligere jobs:
Smith Isenkram, Winther & Larsen, Dan Imerco, F&H, Herold/Zone

Formex

Sponseret

Kreativitet og bæredygtighed i fokus på Formex i januar

Formland

Sponseret

Speak Up!

Relateret indhold

21.01.2025Xilium

Sponseret

Producentansvar for emballage: Xilium gør processen simpel

15.01.2025Designbase.dk

Alt for få SMV’er har en plan

14.01.2025Designbase.dk

Flere unge kan nu få deres første arbejde

13.01.2025Designbase.dk

Ny lov muliggør equity crowdfunding

09.01.2025Designbase.dk

Så mange danske virksomheder gik konkurs i 2024

08.01.2025Designbase.dk

Antallet af butikstyverier stiger

07.01.2025Designbase.dk

Positiv ledelsesadfærd kan mindske risikoen for depression og angst

06.01.2025Designbase.dk

Danskerne bekymrer sig for miljø og klima, når de handler på Temu

Hold dig opdateret med designbase.dk

Bliv en del af design- og interiørbranchens eksklusive fællesskab. Få indsigt i de nyeste produkter, trends og tendenser, spændende interviews, temaer, unikke jobtilbud og spændende events.

Se flere temaer

Events

Se alle
TrendSet Munich
Messe
Trendset i München

FYRVÆRKI AF IDÉER, PRODUKTER OG TRENDS

Dato

31.01.2025

Sted

Am Messesee 6, 81829 München

Formland
Messe
Formland Spring 2025

Nordens mest inspirerende design- og interiørmesse

Dato

02.02.2025

Tid

10:00

Sted

Herning

Formex
Messe
Stockholm Furniture Fair

Welcome to Stockholm Furniture Fair, Scandinavia’s leading platform for design, furniture, architecture and lighting. Held annually in Stockholm, Sweden, the fair attracts architects, designers, interior decorators, buyers, and enthusiasts from all around the world. Stockholm Furniture Fair is a platform for business and networking as well as product launching and new innovations.

Dato

04.02.2025

Sted

Mässvägen 1, 125 80 Stockholm

Dimex
Messe
Christmasworld Trends 25+: Spotlight på ansvar, fællesfølelse og optimisme

Kreativt design, naturlige materialer og farver tæt på naturen: De vejledende temaer ansvar, fællesfølelse og optimisme definerer Christmasworld Trends 25+. Forhandlere inviteres til at opdage disse fra 7. til 11. februar 2025 på Christmasworld.

Dato

07.02.2025

Tid

08:00

Sted

Frankfurt am Main

Dimex
Messe
Home of Consumer Goods byder i 2025 på nyt brand-område

Alt er centreret omkring networking: Trioen Ambiente, Christmasworld og Creativeworld udvider igen sin position som det globale omdrejningspunkt for den moderne livsstil, sæsonbestemte dekorationer og kreative produkter under paraplyen Home og Consumer Goods fra 7. til 10. februar 2025.

Dato

07.02.2025

Tid

08:00

Sted

Frankfurt am Main

Dimex
Messe
Focus på design! Nyt brand-område på Ambiente 2025

”Interior Looks” er det nye højdepunkt på Ambiente Living: Brand-området åbner adgang til nye købergrupper for udvalgte møbel- og interiørmærker - med fokus på den internationale hospitality og kontraktforretning. Oplev det på Ambiente fra 7. – 11. februar.

Dato

07.02.2025

Tid

08:00

Sted

Frankfurt am Main

Copyright 2023