Boliginteriør
Accessories

From waste to beautiful interior
The pulp collection is the new generation of zero waste paper pots from OOhh Collection.
Indhold fra partner
Trends

Nyt SS23 katalog fra Cozy living
Det nye SS23 katalog fra Cozy living - Summer Sensations - giver masser af boliginspiration til forår og sommer. Farvepaletten er lys og indbydende med enkelte farvesplash.
Indhold fra partner
Dekoration

Længe ventet i design- og interiørbranchen
Med ny produktlinje kommer Poster & Frame nærmere sin mission om at være det perfekte match med kunstneren. Denne nye mulighed har været længe ventet i branchen — nu er den her!
Indhold fra partner
Trends

Boligtrends i 2022
Indhold fra partner
Ledelse & drift

Brancheprofilen: Ansvarligheden skal altid komme først
Nordstjernes startskud skete med lysets hastighed. Efter marmor-boost og ny kurs står design- og interiørvirksomheden nu klar med den nye Sustain-kollektion, der bygger videre på en linje, hvor socialt ansvar, skarp æstetik og god samvittighed er grundstenene.
Tekstiler

Forårsnyheder til sengetid
Byd foråret indenfor og nyd de naturnære fornemmelser i soveværelset med den nye SS21 kollektion fra Night & Day og Nordisk Tekstil
Indhold fra partner
Ledelse & drift

Blomus version 2.0
Det ambitiøse mål, Blomus satte sig for tre år siden om at blive et internationalt livsstilsbrand, er man i dag godt på vej til at have nået. Blomus har i dag en fuld kollektion til boligen; køkkenet, stuen, badeværelset og bordet samt til haven, og med Charlotte Thorhauge Bech i spidsen som kreativ direktør stopper udviklingen bestemt ikke her.
Branchenyt

ARCTIC a/s får ny kommerciel direktør
Michael Christensen indtager posten som kommerciel direktør hos ARCTIC & Nordisk Tekstil i Middelfart.
Indhold fra partner
Dekoration

Ét hus med masser af muligheder
Bahne & Co tæller 5 meget forskellige brands, der rummer alt fra køkkenudstyr til tabletop, interiørdesign og spa- og wellness-produkter. ”Produkterne er ikke kun forbeholdt Bahnes 19 butikker, men vores virksomhedsstruktur giver os mulighed for at teste varerne i vores butikker og på den måde hjælpe detailhandlerne med at vælge de varer, der sælger bedst.”
Brugskunst

Indret dit hjem med botaniske plakater
ViSSEVASSE lancerer 3 plakater som er perfekte til ham eller hende, der elsker planter og har grønne fingre.
Indhold fra partner
Design

Mød Villa Styles fra Villa Collection Denmark
Villa Collection Denmark præsenterer det nye koncept Villa Styles, som er et iøjnefaldende overflødighedshorn af pletskud til den moderne bolig – tilsat tidens trendy farver. Fra lysende formgivning af originale stager til glasklare designperler.
Indhold fra partner
Trends

Aarhus på det store Designkort
Design

Cozy living fejrer 10-års jubilæum med lancering af ny, stor kollektion
Cozy living er kendt for håndlavede produkter i eget design, naturlige materialer og et smukt farveunivers. Designfirmaet blev etableret for 10 år siden og fejrer i år jubilæum med lanceringen af en ny, smuk kollektion kaldet BLISSFUL MOMENTS.
Indhold fra partner
Branchenyt

Et livsstilsvarehus på en spændende vækstrejse
H. Skjalm P har været en del af den københavnske interiørscene 68 år, og butikken har altid været kendt for høj kvalitet og god kundeservice. Det er da også grundstenene i den vækstrejse, som H. Skjalm P har været igennem de seneste år, hvor det smukke hus på Nikolaj Plads har udviklet sig til et livsstilsvarehus. Og udviklingen er slet ikke stoppet…
Ledelse & drift

Brancheprofilen: ChiCura er i konstant udvikling
Strategiske overvejelser, planlægning, bæredygtighed og hurtige beslutninger. Der er gang i den hos Daniel Lavian og hans kone, Charlotte Lavians, design- og interiørvirksomhed ChiCura. Og med forretningsudviklingen er der én særlig drivkraft som gør sig gældende for iværksætterparret: “Vi følger vores hjerter”, fortæller Daniel.
Dekoration

Med kærligheden til den gode kvalitet
Lækkert design i en god kvalitet var årsagen til, at Tine Timm Hemicke startede Cozy Living, og det er stadig drivkraften i dag, hvor hun ud over Cozy Living også har indgået et samarbejde med Bahne om salg af deres brands, og dermed har skabt en brandkombination, der rammer detailhandlen bredt.
Dekoration

Et nyt Lauvring
Et par bogstaver er væk fra navnet, logoet er nyt, og identiteten er skærpet. Leverandørvirksomheden I.C. Lauvring er blevet moderniseret, og der er sat fart på vækst, nye markeder samt en stærkere design DNA med nye ejere og under det nye firmanavn Lauvring.
Design

Man skal hele tiden udvikle sig
”Vi hjælper vores kunder med at have en god forretning”. Det siger Henrik Jørgensen, der etablerede House Nordic for godt to år siden, og derfor rummer kollektionen alt fra møbler og havemøbler til brugskunst. Og Henrik har en klar filosofi: ”Vi er ikke et regnearksfirma. Vi er drevet af at have fingeren på pulsen og af at være til stede i branchen”.
Dekoration

Som mor, så datter?
Bag en stærk forretningskvinde står… hendes mor, eller er det omvendt? I virksomheden Columbine, der ejes og drives af mor Helle og datter Sarah Boye Udesen, er der i hvert fald ingen tvivl om at støtten går begge veje – også selvom de måske ikke ligner hinanden på alle punkter. Men de komplementerer hinanden og som hinandens forbilleder, inspireres de af hinanden, og så griner de sammen. ”For det skal være sjovt!”
Brugskunst

Rustic Romance - ny AW18 kollektion fra Chic Antique
Den nye kollektion byder på en fantastisk kombination af det rå og rustikke, mixet med den romantiske franske landstil, som er Chic Antique!
Indhold fra partner