Det hele startede i 1999, og det betyder, at Normann Copenhagen i år fylder tyve år! Brandet er dermed en helt integreret del af den danske såvel som den skandinaviske designbranche og med flere designs, der har været med fra start, og som allerede nu kan betegnes som designikoner samt masser af nyheder, er der ikke skruet ned for tempoet hos den københavnske designvirksomhed, der nu sætter fuld fokus på flere internationale markeder og spændende samarbejder.
Billeder
Nogle af Normann Copenhagens første designs: Washing-Up opvaskebalje af Ole Jensen og Boje Estermanns foldbare tragt og dørslag.
Login med brugernavn/password eller Linkedin

Opret en profil på designbase.dk og få bl.a. adgang til låst indhold
Opret medlemskabUdstyr

Så er der serveret
Udstyr

Bamix revitaliseres i Skandinavien
Fra 1. januar har F&H fået forhandlingen af de ikoniske stavblendere fra Bamix i hele Skandinavien. Det betyder et helt andet og større fokus på brandet og ikke mindst en større synlighed, både i forhold til forhandlere og slutbrugere.
Belysning

Ekstraordinær belysning
Indretningen af uderummet bygger stadig oftere bro mellem klassisk indendørs interiør og ønsket om outdoor design ud over det sædvanlige. Med Marc Sadlers udedesign – Solar & Twiggy Grid – præsenterer Foscarini to innovative løsninger, der fusionerer funktionalitet med skulpturel stemningsbelysning.
Belysning
