vækst

Branchenyt

LIND DNA kåret som gazelle

Den danske designvirksomhed blev i starten af december kåret som den 3. hurtigst voksende gazelle-virksomhed i Danmark af BØRSEN.

Brugskunst

Det handler om at skille sig ud

”Detailhandlerne kiggede måbende på os, når vi præsenterede en lampe, en knagerække og en køkkenrullegolder – uden sammenhæng i øvrigt”. I dag har Gejst skabt en sammenhængende kollektion, virksomheden er i kraftig vækst, og Faga’s aftaler bruges flittigt til både transport og forsikring.

Branchenyt

Dansk e-handel vokser markant

Vi danskere bliver mere og mere vilde med at handle på nettet. Det ses på omsætningen for den samlede danske e-handel, som er steget med 20 procent i forhold til sidste år.

Branchenyt

Vækst i e-handlen overrasker

Første kvartal af 2016 har budt på en overraskende vækst i e-handlen.

Branchenyt

Ib Laursen vinder vækstpris

Ib Laursen ApS vandt prisen som EY Entrepreneur Of The Year i region Syd- og Sønderjylland. Peter Laursen, adm. direktør i Ib Laursen, ser prisen som et klap på skulderen, og så mener han, at der er kommer fokus på branchen i forbindelse med vækst.

Branchenyt

Formland tror på væksten

Formland runder de 450 udstillere, og der satses internationalt. ”Vi har fokus på nordisk design, og samtidig satser vi på vores trendzoner, der virkelig kan støtte indkøberne i at finde de rigtige varer til deres butikker”, lyder det fra Henriette Træholt.

Branchenyt

Nyt look – nye visioner hos Aurora Group

Aurora Group præsenterer et helt nyt logo, som er spydspis for en helt ny, mere moderne og tidssvarende visuel identitet, mission og vision.

Indhold fra partner

Branchenyt

House Doctor løfter salget gennem nye brands

Interiørvirksomheden House Doctor har haft stor succes med at oprette nye brands og trække produkter ud af den store forretning. Brands som Meraki, Nicolas Vahé og Monograph er kommet til.

Branchenyt

&tradition får nye ejere

Væksten hos designvirksomheden &tradition skal øges, hvorfor virksomheden nu har fået nye investorer.

Branchenyt

Imerco vil udbygge sin position i markedet

På baggrund af et positivt årsresultat vil Imerco styrke og udbygge sin position i markedet. Det betyder blandt andet nye butikker og øget salg af egne varer.

Branchenyt

Rikki Tikki Company og Mette Ditmer Design indgår strategisk samarbejde

Pr. 1. Januar 2016 indgår Rikki Tikki Company et strategisk samarbejde med Mette Ditmer Design. Samarbejdet varsler vækst og nye tider i interiørbranchen, hvor der også fremadrettet satses på dansk design på det danske og internationale marked.

Brugskunst

Udvikling er vores benzin

Rikki Tikki Company er inde i en positiv udvikling – ikke mindst i udlandet og virksomhedens salgschef Michael Jacobsen, der har siddet på posten i godt et år, mener, at det i høj grad handler om at være proaktive og skabe nye muligheder.

  Designbase.dk anvender cookies, som vi bruger til at huske dine indstillinger og statistik m.m. Når du fortsætter med at bruge websitet accepterer vores nye cookie- og persondatapolitik. Læs mere